اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ورامین در مجلس مطرح کرد

بازسازی مدارس با وضع اضطرار اولویت بنیاد برکت در ورامین/ اقدامات بنیاد برکت در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌شود

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس، بازسازی مدارس دارای وضع اضطرار را اولویت بنیاد برکت در در این سه شهرستان اعلام کرد و گفت: اقدامات بنیاد برکت در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌شود.

بازسازی مدارس با وضع اضطرار اولویت بنیاد برکت در ورامین/ اقدامات بنیاد برکت در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌شود

سیدحسین نقوی‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری فارس استان تهران با بیان اینکه امروز همه ملت ایران شاهد اقدامات مناسب بنیاد برکت هستند، اظهار کرد: این بنیاد در مدرسه‌سازی، مسجدسازی و احداث سایر طرح‌های زیربنایی و مراکز درمانی و فعال‌سازی مراکز تولید و اشتغال اقدامات زیادی داشته که همه در زندگی مردم و به‌خصوص مردم مناطق محروم مؤثر بوده است.

وی افزود: در شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا اقدامات بسیار خوبی تاکنون از سوی بنیاد برکت انجام شده است و در آینده نیز طبق صحبت‌های به‌عمل‌آمده و قول مساعد مسؤولان امر، در زمینه‌های دیگر هم اعتباراتی اختصاص داده می‌شود.

به گفته سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در هر سه شهرستان یادشده، بازسازی مدارسی که در وضع اضطرار باشند، در اولویت اقدامات بنیاد برکت بوده و در روستاها نیز خدمات ارزشمندی به مردم ارائه شده است.

نقوی‌حسینی از اشتیاق مردم به اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: دلیل اصلی این اشتیاق هدفمندی و کارآمدی طرح‌های اجرا شده توسط نهادهای زیرمجموعه ستاد ازجمله بنیاد برکت است.

وی با بیان اینکه طرح‌ها و پروژه‌های دولتی در چارچوب‌های اعتبار سالانه پیش می‌رود و از این‌رو گاهی شاهد تأخیرهای چندین ساله در به ثمر رسیدن پروژه‌ها هستیم و به همین دلیل مردم اثرات آن را حس نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: اقدامات بنیاد برکت در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌شود و مردم نتیجه‌اش را می‌بینند؛ به همین خاطر آن‌ها تمایل دارند به‌ویژه در حوزه اقتصادی و اشتغال‌زایی، بنیاد برکت به طرح‌ها و پروژه‌های استان یا شهرستان محل سکونتشان وارد شود و کار اجرا را به عهده بگیرد؛ چراکه خیلی از مراکز تولیدی ما به علت نبود اعتبار یا با ظرفیت تولید پایین کار می‌کنند یا تعطیل شده‌اند.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی از طریق اقدامات بنیاد برکت گفت: چون رویکرد بنیاد برکت تکیه‌ بر منابع، ظرفیت‌ها و امکانات داخلی است، عملاً تمام اقدامات آن در راستای اقتصاد مقاومتی محسوب می‌شود؛ از آن گذشته، فعالیت‌های بنیاد برکت هیچ‌کدام وابسته به بیگانه نیست و تحریم کشورهای بیگانه نمی‌تواند خللی در بهره‌مندی از این اقدامات ایجاد کند.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول