اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اصفهان

امیر دریادار سیاری:

صنایع دفاعی از ظرفیت‌های اصفهان برای پیشرفت کمی و کیفی بهره‌مند شوند

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: وجود دفتر فعال در جهت احصا و استفاده بهینه از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان اصفهان مورد تأکید بوده و لازم است صنایع دفاعی بیش از گذشته از این ظرفیت‌ها در جهت پیشرفت و ارتقای کمی و کیفی بهره‌مند شوند.

صنایع دفاعی از ظرفیت‌های اصفهان برای پیشرفت کمی و کیفی بهره‌مند شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در دیدار امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: پس از انتزاع استان البرز از تهران، استان اصفهان با داشتن 10 هزار واحد تولیدی، صنعتی‌ترین استان کشور است.

وی افزود: ظرفیت‌های صنعتی اصفهان در عرصه‌های مختلف و به ویژه وجود صنایع نظامی پیشرفته موجب شده همواره این استان به عنوان یکی از مراکز مهم صنعتی بالأخص صنایع دفاعی مطرح شود.

استاندار اصفهان به وجود شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان اشاره کرد و اظهار داشت: در این شهرک بیش از 500 شرکت دانش‌بنیان وجود دارد که وظیفه اصلی تبدیل علم به ثروت را بر عهده دارد.

زرگرپور به وجود دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان یکی از دانشگاه‌های مطرح با رنکینگ بین‌المللی اشاره کرد و افزود: از توان متخصصان و صنعتگران و دانشگاهیان اصفهان در جهت تأمین قطعات و تعمیر و نگهداری بخش‌های مختلف از جمله صنایع دفاعی می‌توان بهره برد.

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار ضمن استقبال از بیانات استاندار اصفهان در خصوص استفاده از ظرفیت‌های اصفهان در جهت ارتقا و پیشرفت صنایع دفاعی، پیشنهاد کرد: نمایشگاهی از قطعات و ادوات نظامی مورد نیاز در اصفهان دایر شود تا صنعتگران و دانشگاهیان و شرکت‌های دانش‌بنیان با توجه به توانمندی‌های علمی و فنی در جهت ساخت و تولید آن‌ها اقدام کنند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: وجود دفتر فعال در جهت احصا و استفاده بهینه از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان اصفهان مورد تأکید بوده و لازم است صنایع دفاعی بیش از گذشته از این ظرفیت‌ها در جهت پیشرفت و ارتقای کمی و کیفی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/63058/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول