اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مجله فارس پلاس

عضو اصلاح‌طلب شورای شهر:

اگر لیست‌های اصلاح‌طلبان در چهارچوب اخلاق و امانت‌داری بسته می‌شد قطعا از آن حمایت می‌کردم/ انصراف نخواهم داد

فاطمه دانشور عنوان کرد: اگر لیست اعلام شده از سوی اصلاح‌طلبان، لیستی منسجم، قوی و جامعه‌پذیر بود و حتی اگر تایید اکثریت بزرگان اصلاحات را به همراه داشت و در چهارچوب رعایت اخلاق و امانت‌داری بسته می‌شد قطعا از لیست اعلام شده حمایت می‌کردم.

اگر لیست‌های اصلاح‌طلبان در چهارچوب اخلاق و امانت‌داری بسته می‌شد قطعا از آن حمایت می‌کردم/ انصراف نخواهم داد

به گزارش خبرنگار گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، فاطمه دانشور عضو اصلاح‌طلب شورای شهر تهران در اعتراض به لیست اصلاح‌طلبان در انتخابات شورای شهر در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران شرکت کرده انصراف نخواهم داد.

وی افزود: اگر لیست اعلام شده، لیستی منسجم، قوی و جامعه پذیر بود و حتی اگر تایید اکثریت بزرگان اصلاحات را بهمراه داشت و در چار چوب رعایت اخلاق و امانت داری بسته می شد قطعا از لیست اعلام شده حمایت میکردم.

این عضو اصلاح طلب شورای شهر عنوان کرد: با توجه به عدم رعایت شرایط مذکور و وارد بودن نقد بزرگانی از اصلاحات چون جواد امام (مدیرعامل بنیاد باران) و دیگران و بخاطر میثاقی که با خدا بسته و چهارده سال مشغول خدمت رسانی به کم توانان اجتماعی می باشم وعلی الخصوص و علی الخصوص به خاطر شیرخوارگان گرسنه شهر تهران، بی خانمان ها، کودکان کار، زنان بی پناه، کارتن خواب ها با اقتدار در این دوره از رقابت انتخاباتی شرکت می‌کنم.

دانشور در ادامه تاکید کرد:‌ کرسی بی صدایان را واگذار نخواهیم کرد و با کمک شما همچنان با صدایی رسا و بلند از دردها سخن خواهم گفت و مطمئنم که با پیچیدن صدایم در کوه های بلندی چون شما، صدایم هزار بار رساتر، گویا تر و محکم تر از همیشه، روایتگر زندگی در شهر و مدافع حقوق بی صدایان خواهد شد.

گفتنی است پیش از این الهه کولایی فعال سیاسی اصلاح طلب در زمان بسته شدن لیست امید مجلس شورای اسلامی تصریح کرده بود: «برخی کاندیداها از طریق رانت وارد لیست امید شدند و من این مساله را تکذیب نمی‌کنم.»

 

 

 

بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول