اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مجله فارس پلاس

مهدی امینی خواه:

هنرمندان در ۴ سال ریاست جمهوری آقای روحانی دوران به شدت سختی را پشت سر گذاشتند

بازیگر سیما و تلویزیون گفت: امیدوارم که به زودی بتوانیم شاهد آن باشیم که بعد از ۴ سال بی توجهی به حوزه مهم فرهنگ و هنر شخصی در رأس امور اجرایی کشور قرار می گیرد که اولین گامش در جهت تقویت حوزه فرهنگ و هنر است.

هنرمندان در ۴ سال ریاست جمهوری آقای روحانی دوران به شدت سختی را پشت سر گذاشتند

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، مهدی امینی خواه بازیگر سینما و تلویزیون در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: هنرمندان در ۴ سال ریاست جمهوری آقای روحانی دوران به شدت سختی را پشت سر گذاشتند و به طور کلی صنعت هنر در طول دوران ریاست جمهوری ایشان فلج شده بود و امیدوارم که با انتخاب فردی اصلح دیگر شاهد چنین وقایعی در حوزه فرهنگ و هنر کشورمان نباشیم.

بازیگر فیلم سینمایی «زن زیادی» در گفتگو با سینماپرس افزود: در هر کشور و جامعه ای چندین رکن اساسی وجود دارد؛ تمامی کشورها به مسائل سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و... در کنار هم توجه دارند و پرداختن به همه این مسائل برایشان اولویت یکسانی دارد اما متأسفانه به دلیل آنکه مدیران دولت فعلی فاقد نگاهی درست و جامع نسبت به مقوله فرهنگ و هنر بودند طی ۴ سال گذشته ما شاهد آن بودیم که حوزه فرهنگ و هنر رو به اضمحلال رفت و نه هیچ سیاست گذاری درستی را در این حوزه شاهد بودیم و نه بودجه مناسبی برای تولید آثار فرهنگی و هنری ارزشمند در اختیار هنرمندان قرار گرفت.

وی سپس با تأکید بر اینکه هنرمندان خواهان حضور رئیس جمهوری دغدغه مند نسبت به حوزه فرهنگ و هنر هستند اظهار داشت: امیدوارم شخصی با رأی مردم انتخاب شود که توجه جدی و ویژه ای نسبت به حوزه فرهنگ و هنر داشته باشد و بتواند سیاست گذاری صحیحی را در این حوزه انجام دهد و بودجه مناسبی را برای این بخش مهم و حیاتی اختصاص داده و از هنر و هنرمندان به صورت همه جانبه حمایت کند.

امینی خواه خاطرنشان کرد: طی ۴ سال گذشته تنها مسأله ای که مورد توجه رئیس جمهور و مدیران دولتی بود مسائل سیاسی بود؛ این در حالی است که مقوله فرهنگ و هنر یکی از شاهرگ های حیاتی و اصلی هر جامعه ای است و اگر نسبت به آن بی توجهی شود کلیت کشور و آحاد افراد جامعه در درازمدت با آسیب های شدیدی روبرو می شوند.

بازیگر فیلم سینمایی «زن بدلی» تصریح کرد: ما امروزه نه به دنبال شعار هستیم و نه وعده هایی که رنگ عملی شدن به خود نمی بینند؛ ما نیازمند آن هستیم تا فردی دغدغه مند رئیس جمهور کشور شود و مشکلات ریشه ای کشور را از طریق تولید آثار فرهنگی و هنری شاخص و ارزشمند برطرف کند و نوید آینده ای خوش را به یکایک ایرانیان در سراسر جهان بدهد؛ ما خواهان حضور مدیرانی کارکشته در حوزه فرهنگ و هنر و به ویژه سینما هستیم و امیدوارم که به زودی بتوانیم شاهد آن باشیم که بعد از ۴ سال بی توجهی به حوزه مهم فرهنگ و هنر شخصی در رأس امور اجرایی کشور قرار می گیرد که اولین گامش در جهت تقویت حوزه فرهنگ و هنر است.

مطلب فوق مربوط به سایر رسانه‌ها می‌باشد و خبرگزاری فارس صرفا آن را بازنشر کرده است.

بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول