اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

معاون سیاسی فرماندار گنبدکاووس خبر داد:

مدیریت مطلوب اتفاقات چهارشنبه‌سوری در گنبدکاووس با همدلی مدیران

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به اینکه چهارشنبه‌سوری در گنبدکاووس بسیار آرام سپری شد، گفت: مدیریت مطلوب اتفافات دیشب تنها با همدلی مدیران به ویژه تلاش فرماندهی انتظامی شکل گرفت.

مدیریت مطلوب اتفاقات چهارشنبه‌سوری در گنبدکاووس با همدلی مدیران

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، فرهاد شیبک ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گنبدکاووس با اشاره به تلاش و همیاری ادارات و نهادهای مختلف در مدیریت و کنترل اقدامات چهارشنبه‌سوری در شب گذشته، اظهار کرد: از فرمانده انتظامی گنبدکاووس که به عنوان فرمانده میدان در وسط صحنه حاضر بوده و مدیریت اقدامات را به نحو مطلوبی انجام دادند صمیمانه تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه در شب و روز گذشته ادارات متعددی از جمله نیروی انتظامی، شبکه و مرکز بهداشت و درمان، اورژانس، آتش‌نشانی و شهرداری آماده باش بودند، افزود: به لطف خدا و همت مدیران و مسوولان شهرستان در شب گذشته مشکل خاصی نداشتیم و بر اساس اطلاعی که بنده دریافت کردم 12 مورد مصدومیت سطحی در سطح شهرستان رخ داده است که به سرعت مداوا صورت گرفته است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به اینکه دو مورد مراجعه نیز توسط مصدومان شهرستان‌های همجوار به مراکز درمانی گنبدکاووس رخ داد، خاطرنشان کرد: تمامی مصدومان به جز یک مورد بر اساس اعلام شبکه بهداشت شب گذشته ترخیص شده‌اند که آن یک نفر هم صبح امروز با اتمام مراحل درمان از بیمارستان مرخص شده است.

شیبک با تاکید بر اینکه مدیریت خوب اتفاقات چهارشنبه‌سوری در گنبدکاووس تنها در سایه مدیریت و تلاش مدیران به وجود آمد، ادامه داد: امیدواریم بتوانیم این همدلی را در سایر بخش‌ها نیز توسعه داده و در آینده عملکرد مطلوب‌تری از در سایر بخش‌ها نیز داشته باشیم.

انتهای پیام/ 83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول