اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان گلستان:

پلیس پیشگیری یکی از گسترده‌ترین و مهم‌ترین بخش‌های نیروهای انتظامی است

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به اینکه پلیس پیشگیری یکی از مهم‌ترین بخش‌های نیروهای انتظامی است، گفت: توانمندی‌های فرمانده سابق انتظامی گنبد کاووس می‌تواند در رسیدن پلیس پیشگیری استان گلستان به اهدافش از جمله چابک‌سازی و افزایش کمی و کیفی انجام موفق ماموریت‌ها کمک زیادی کند.

پلیس پیشگیری یکی از گسترده‌ترین و مهم‌ترین بخش‌های نیروهای انتظامی است

علی‌اکبر جاویدان در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در گرگان با اشاره به اینکه جابه‌جایی در هر ارگان و سازمانی یک امر طبیعی و عادی است، اظهار کرد: در شهرستان بزرگ و محوری گنبدکاووس که یکی از مهم‌ترین مناطق جغرافیایی ماموریت ما در استان گلستان است همواره تلاش شده است بهترین نیروها به عنوان فرمانده انتخاب شوند تا وظایف محوله و اهداف برنامه‌ریزی شده برای این مجموعه به درستی انجام شود.

وی با بیان اینکه محمدعلی عسگری فرمانده سابق انتظامی شهرستان گنبدکاووس یکی از کارآمدترین مدیران نیروی اتظامی در استان گلستان است، افزود: همه پرسنل نیروی انتظامی استان گلستان عسگری را فردی مومن، دین‌دار و مقید به حلال و حرام می‌دانند و حساسیت او به بیت المال برای همه مدیران و همکاران ما ستودنی و الگو بوده است.

فرمانده انتظامی استان گلستان با درخشان قلمداد کردن کارنامه فرمانده سابق منطقه انتظامی گنبدکاووس، خاطرنشان کرد: عملکرد ویژه و درخشان محمدعلی عسگری ما را بر این داشت تا از وجود او و توانمندی‌هایش در گستره‌ای وسیع‌تر استفاده کنیم و به همین دلیل وی را به عنوان معاونت فرماندهی و ریاست پلیس پیشگیری استان گلستان منصوب کرده‌ایم.

جاویدان با اشاره به اینکه پلیس پیشگیری یکی از گسترده‌ترین و مهم‌ترین بخش‌های نیروهای اتظامی است، اضافه کرد: توانمندی‌ها و تجارب ارزنده محمد علی عسگری می‌تواند در رسیدن پرشتاب پلیس پیشگیری استان گلستان به اهداف خودش از جمله چابک سازی و افزایش کمی و کیفی انجام موفق ماموریت‌ها کمک بسیار زیادی کرده و اثر ماندگاری از وی در این حوزه به یادگار بگذارد.

وی با تاکید بر اینکه محمود علیفر فرمانده جدید منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس از همکاران پرکار و تعامل‌گرای ما در سطح استان گلستان است، ادامه داد: همه همکاران ما در نیروی انتظامی استان گلستان محمود علیفر را به اهل ضابطه بودن می‌شناسند و همین ویژگی مهم و اساسی او باعث شده تا در جایگاه‌ها و مسوولیت‌های قبلی خودش در شهرستان‌های مختلف نیز موفق ظاهر شود.

فرمانده انتظامی استان گلستان با توصیه به محمود علیفر برای تعمیق ارتباط و تعامل با ائمه جمعه شیعه و سنی و مدیران و مسوولان شهرستان گنبدکاووس، تصریح کرد: مسوولان و مدیران شهرستان گنبدکاووس هم می‌دانند که موفقیت فرمانده جدید منطقه انتظامی گنبدکاووس نیز منوط به حمایت علما، مسؤولان و مردم از ایشان است.

جاویدان با اشاره به ضرورت تعامل نیروی انتظامی با دستگاه قضایی به ویژه در شهرستان‌ها، گفت: اگر نیروی انتظامی در شهرستان ضعیف کار کند و با دستگاه قضایی همکاری مناسبی نداشته باشد دستورات قضایی بر روی زمین می‌ماند و موجب بروز نارضایتی‌های مردمی و عمومی خواهد شد و این به معنای آن است که این دو نهاد خدمتگزار باید در اوج همکاری و تعامل با یکدیگر باشند.

همه پلیس را برای انجام رسالت‌های خود برای خدمت صادقانه و کیفی به مردم کمک کنند

وی با بیان اینکه از همکارانم در نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس می‌خواهم حرکت رو به جلوی خود را با همتی مضاعف ادامه دهند، افزود: در این مسیر از همه ادارات و نهادهای دولتی و غیر دولتی به ویژه اعضای محترم شورای تامین شهرستان گنبدکاووس درخواست مجدانه داریم نیروی انتظامی را برای انجام رسالت‌های خود برای خدمت صادقانه و کیفی به مردم کمک کنند.

فرمانده انتظامی استان گلستان مبارزه با مواد مخدر، کاهش سوانح و رخدادهای ترافیکی، مقابله با سرقت‌ها و موضوع ارتقای امنیت اخلاقی را وظایف اصلی همکارانش در گنبدکاووس در ماه‌ها و سال‌های آتی دانست و خاطرنشان کرد: از همه همکارانم می‌خواهم با آسیب شناسی فعالیت‌های خود در گذشته به صورت کاملا تخصصی و کارشناسی چشم‌انداز حرکتی خود را مشخص کرده و بر روی محورهای تعیین شده حرکت کتتد.

جاویدان با اشاره به اینکه ما خادمان مردم در نیروی انتظامی سرافراز به اعتماد رهبر فرزانه انقلاب و مردم عزیز کشورمان به نیروی انتظامی افتخار می‌کنیم، اضافه کرد: امیدواریم شایستگی آن را داشته باشیم تا خادمانی صادق و متعهد برای مردم عزیز استان گلستان باشیم.

انتهای پیام/83014/ک40/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول