اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال صورت گرفت

برپایی بیش از 10 عنوان برنامه شاخص فرهنگی ویژه نماز در فارس

معاون ستاد اقامه نماز فارس گفت: در راستای ترویج فرهنگ اقامه نماز در میان اقشار مختلف جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان بیش از 10 عنوان برنامه فرهنگی در سال جاری در سطح این استان برگزار شده است.

برپایی بیش از 10 عنوان برنامه شاخص فرهنگی ویژه نماز در فارس

حجت‌الاسلام محمدشریف حسینی امروز در حاشیه برپایی کارگاه آموزشی تخصصی نماز ویژه مربیان استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز با بیان این‌که در راستای ترویج فرهنگ اقامه نماز در میان اقشار مختلف جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان بیش از 10 عنوان برنامه فرهنگی در سال جاری در سطح این استان برگزار شده است اظهار داشت: مسابقه کتاب‌خوان نماز برگرفته از کتاب شیوه‌های دعوت نماز حجت‌الاسلام‌ محسن قرائتی با حضور 11 هزار و 600 شرکت‌کننده از سراسر استان فارس که اعلام نتایج آن در دو روز آینده صورت می‌گیرد و توزیع 13 هزار جلد کتاب نماز در میان اقشار مختلف جامعه ازجمله فعالیت‌های ستاد اقامه نماز این استان در سال جاری بوده است.

وی خاطرنشان کرد: طرح مبین با مشارکت آموزش‌وپرورش فارس در دو بخش کلاس‌های آموزش تخصصی ویژه مربیان پایه سوم ابتدایی برای دانش‌آموزانی که به سن تکلیف رسیده‌اند و نیز مدیران مدارس، اجرای طرح نیک نماز با همکاری سازمان بهزیستی با حضور 90 نفر از مربیان کودک از دیگر برنامه‌های اجرایی این ستاد است.

معاون ستاد اقامه نماز فارس تصریح کرد: برای احیای نماز در میان بازاریان و اصناف از سوی ستاد اقامه نماز این استان بیش از 50 مورد کلاس‌های آموزشی اقامه نماز برگزار شده است.

این مسؤول ادامه داد: نظارت و سرکشی مساجد بین‌راهی، راه‌اندازی طرح خانواده مطهر در قالب ترویج فرهنگ نماز در اداره‌ها، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و نیز اولویت قرار دادن تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر  توجه به اقامه نماز به‌عنوان سند چشم‌انداز در سال جاری عملیاتی شده است.

حسینی بیان داشت: در کارگاه آموزشی امروز 25 نفر از مربیان ستاد اقامه نماز فارس در مورد نحوه آموزش تخصصی اقامه نماز به کودکان، نوجوانان و مباحث طرح خانواده مطهر دوره‌ ویژه را می‌گذرانند.

انتهای پیام/2448/ر30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول