اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اصفهان

برنامه اکران فیلم در سینماهای استان اصفهان

سلام بمبئی روی پرده جا خوش کرد

از 15 دی‌ماه «هفت ماهگی» به کارگردانی هاتف علیمردانی به اکران در خواهد آمد، بازیگران این فیلم حامد بهداد، باران کوثری، پگاه آهنگرانی، هانیه توسلی، احمد مهران فر و فرشته صدر عرفایی هستند.

سلام بمبئی روی پرده جا خوش کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در اکران سینما‌‌های استان اصفهان تغییراتی را در دی‌ماه شاهد هستیم، هر چند بعضی فیلم‌ها مثل «سلام بمبئی» هم چنان به خاطر فروش زیاد در گیشه بر روی پرده سینما‌ها جا خوش کرده‌اند.

*هفت ماهگی

جدید‌ترین فیلمی که در برنامه اکران‌های دی‌ماه قرار دارد «هفت ماهگی» به کارگردانی هاتف علیمردانی است که از 15 دی‌ماه به اکران در خواهد آمد، بازیگران این فیلم حامد بهداد، باران کوثری، پگاه آهنگرانی، هانیه توسلی، احمد مهران فر و فرشته صدر عرفایی هستند.

*لاک قرمز

«لاک قرمز» از چند روز پیش که به سینماهای اصفهان ورود پیدا کرد با استقبال خوب مردم رو به رو بوده است، این فیلم در سینما فلسطین و سالن سه مجتمع سینمایی کاشان‌ در حال اکران است.

*سلام بمبئی

سینما ساحل همچنان در حال اکران فیلم «سلام بمبئی» است در حالی که یاسمن شاهین‌شهر، سالن 1 فرهنگ فولادشهر، سالن 1 مجتمع سینمایی کاشان‌ و سینما بهار گز نیز همین فیلم را در اکران‌های خود دارند.

«سلام بمبئی» فیلمی است که بعد از «من سالوادور نیستم» و بعضی فیلم‌های قدیمی‌تر از این خلع قانونی استفاده کرد تا با رفتن به کشوری دیگر قانون حجاب در فیلم‌ها را دور بزند و بدون سانسور به روی پرده سینما برود؛ اگر چه «سلام بمبئی» مورد نقد شدید منتقدان زیادی قرار گرفت اما همچنان تصمیم ندارد از سردر سینماها پایین بیاید تا شاید با چند روز بیشتر روی پرده بودن موجب شود آمار فروش سینما‌ها کمی جابجا شود.

*یتیم خانه ایران

«یتیم خانه ایران» که یک فیلم ارزشی تاریخی به حساب می‌آید و در تبلیغات مورد کم لطفی قرار گرفته است در سالن اصلی سینما سپاهان، سالن دو فرهنگ فولاد‌شهر و سالن دو مجتمع سینمایی کاشان‌ به نمایش در می‌آید.

*آس و پاس

«آس و پاس» که در ژانر طنز قرار دارد در سالن دو سینما سپاهان و سالن دو سینما فرهنگ فولادشهر به اکران در می‌آید.

سینما سوره نیز روزانه به اکران فیلم‌های متفاوت در گروه هنر و تجربه می‌پردازد.

انتهای خبر/63089/ 40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول