اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

رقابت‌های جام جهانی تکواندو - باکو

تکواندو در باتلاق ناکامی/ به ترکیه هم باختیم

تیم ملی تکواندوی کشورمان در سومین دیدار خود مقابل ترکیه با نتیجه بسیار ضعیف بازی را واگذار کرد.

تکواندو در باتلاق ناکامی/ به ترکیه هم باختیم

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات تیمی جام جهانی تکواندو در سال 2016 با حضور 7 تیم برتر جهان در گروه مردان و 8 تیم برتر جهان در گروه زنان از ساعاتی پیش در مجموعه ورزشی المپیک «سارهادچی» باکو کار خود را آغاز کرد و تیم ملی تکواندوی مردان کشورمان که در گروه اول این رقابت‌‎ها با تیم‌های ایران، روسیه، کره‌جنوبی و ترکیه هم‌ گروه شده بود.

تیم ملی تکواندوی کشورمان در اولین مسابقه خود مقابل تیم روسیه قرار گرفت و در دیداری نزدیک نتیجه را 15 بر 16 برای خود رقم زد. ملی پوشان در دومین پیکار خود به مصاف تیم کره‌جنوبی رفتند و این دیدار با نتیجه 25 بر 13 به سود چشم بادامی‌ها رقم خورد و شاگردان مقانلو شکست خوردند.

تیم ملی ایران در سومین دیدار خود نیز مقابل ترکیه با نتیجه 19 بر 31 شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد. تیم ملی ایران متاسفانه با دو شکست حتی از مرحله گروهی جام جهانی هم صعود نکرد.

در ادامه این مسابقات دو تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی راه پیدا می‌کنند و قرعه نیمه نهایی بر اساس نتایج مرحله گروهی هر تیم تعیین می‌شود. هر برد 3 امتیاز و هر تساوی یک امتیاز برای تیم‌ها در جدول رده بندی محسوب می‌شود.

فرزان عاشورزاده، ابوالفضل یعقوبی، مسعود حجی زواره، سعید رجبی و سیاوش فخرایی و مهدی جلالی ترکیب تیم‌ملی را در این مسابقات تشکیل دادند. آخرین مبارزه ایران در مرحله مقدماتی مقابل تیم ترکیه می‌باشد.

هدایت تیم‌ملی کشورمان برعهده بیژن مقانلو (سرمربی)، علیرضا نصرآزادانی (مربی) و هادی افشار (مربی بدنساز) است.

مسابقات جام جهانی G2 است و به مقام اول، دوم، سوم و پنجم تیمی به ترتیب 20، 12، 7.2 و 4.32 امتیاز تعلق می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس تیم ملی تکواندوی ایران طی چند روز گذشته با حضور در فینال مسابقات گرندپری باکو نتیجه ای بسیار ضعیفی را کسب کرد. مقانلو با ترکیب 5 تکواندوکار راهی آذربایجان شد که 4 نفر از ملی پوشان کشورمان از گردونه رقابت ها حذف شدند و تنها دستاورد تیم ملی تکواندو یک مدال طلا بود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول