اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

با حساسیت خاصی دستیارانم را در تیم نوجوانان انتخاب خواهم کرد

محمدی: هدف بیمه رازی قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان و دفاع از حیثیت کشتی ایران است

سرمربی تیم کشتی آزاد بیمه رازی گفت: هدف اصلی ما قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان و دفاع از حیثیت کشتی جهان است.

محمدی: هدف بیمه رازی قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان و دفاع از حیثیت کشتی ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس، غلامرضا محمدی درباره شرایط تیم بیمه رازی برای حضور در مرحله دوم لیگ کشتی آزاد گفت: تلاش می‌‌کنیم این مرحله را با موفقیت پشت سر بگذاریم هرچند که به نوعی شاید قهرمانی‌مان قطعی باشد، اما هدف اصلی ما قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان است.

وی ادامه داد: با توجه به اطلاعاتی که از حریفان کسب کرده‌ایم به هیچ عنوان کار راحتی نخواهیم داشت و این دوره مانند دو دوره گذشته نخواهد بود چرا که حریفان با به خدمت گرفتن قهرمانان جهان و المپیک این رقابت‌ها را جدی گرفته‌اند و با توجه به اینکه ایران مبدع این مسابقات بوده است باید با شرایط بسیار خوبی گام به این مسابقات بگذاریم.

سرمربی تیم کشتی آزاد بیمه رازی تصریح کرد: باید تیمی قدرتمند را عازم مسابقات کنیم چون به نوعی پای حیثیت کشتی و ورزش ایران در میان است. هماهنگی بسیاری خوبی در تیم وجود دارد و امیدوارم با تداوم حمایت‌های مدیران بیمه رازی و فدراسیون کشتی این مسیر را تا قهرمانی به خوبی طی کنیم و با ترکیبی قدرتمند عازم مسابقات شویم.

محمدی درباره شرایط تیم کشتی آزاد دانشجویان نیز گفت: آخرین روزهای تمرینات پرفشار را پشت سر گذاشتیم و یکشنبه عازم ترکیه هستیم و دوشنبه وزن‌کشی برگزار می‌شود. شرایط بچه‌ها خوب است و تیم جوانی را انتخاب کرده‌ایم که درآینده می‌توانند کمک زیادی به تیم ملی کشتی کنند؛ تمام نفرات را از انتخابی انتخاب کرده‌ایم.

وی درباره انتخاب همکارانش در تیم ملی نوجوانان و احتمال حضور صادق گودرزی گفت: چندین گزینه مطرح هستند و در حال بررسی همه جوانب برای انتخاب بهترین‌ها هستیم. این رده سنی مقطع حساسی است چرا که این بچه‌ها امانت خانواده‌ها در دست ما هستند. در این رده سنی علاوه بر کار فنی می‌توان از نظر اخلاقی روی نوجوانان تاثیر گذاشت. به همین دلیل با حساسیت خاصی همکارانم را انتخاب خواهم کرد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول