اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

روی اردوی کیش حساب ویژه‌ای کرده بودیم

پیروانی: با کی‌روش در مورد اوضاع تیم و شرایط فنی صحبت کردم/ قرار شد او در تمرینات تیم حاضر شود

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران، گفت: در مورد برنامه‌های آماده‌سازی تیم اردوهایی که پشت سر گذاشتیم و شرایط تیم با کارلوس کی‌روش صحبت کردم.

پیروانی: با کی‌روش در مورد اوضاع تیم و شرایط فنی صحبت کردم/ قرار شد او در تمرینات تیم حاضر شود

امیرحسین پیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جلسه روز گذشته با کارلوس کی‌روش گفت‌: دیروز در دفتر کی‌روش حاضر شدم و جلسه‌ای با او برگزار کردم. در مورد عملکرد تیم در تورنمنت چین پیروزی 4 بر 2 مقابل چین، پیروزی 5 بر یک مقابل قزاقستان و شکست 2 بر صفر مقابل مکزیک توضیحاتی را ارائه دادم.

وی افزود: در مورد نوع و کیفیت بازی تیم و شرایطی که با آن روبه‌رو هستیم گزارش کاملی ارائه کردیم. همچنین کی‌روش را در جریان لغو اردوی تیم ملی جوانان در جزیره کیش قرار دادم. این اردو به دلیل لغو حضور عراق منتفی شد. قرار بود عراق و تاجیکستان به عنوان حریفان تیم ملی در این تورنمنت حضور پیدا کنند تا هم تیم ملی از لحاظ آب و هوایی خودش را به شرایط بحرین محل برگزاری مسابقات نزدیک کند و هم اینکه با رویارویی مقابل عراق دیدار با قطر که یکی از هم‌گروه‌‌های ما است شبیه‌سازی شود.

سرمربی تیم جوانان تأکید کرد: کی‌روش راهکارهایی داشت و ما هم راهکارهای خود را ارائه دادیم. ارزیابی من از این جلسه مثبت است و واقعا از او به خاطر وقتی که به تیم ملی جوانان داد تشکر می‌کنم. قرار است پس از بازگشت کی‌روش از ارمنستان جلسه دیگری برگزار کنیم و باز هم شرایط تاکتیکی و تکنیکی تیم را برای او بیان کنم.

همچنین قرار شده کی‌روش در جلسات تمرینی ما هم حضور پیدا کند و در این رابطه نکات لازم را به ما گوشزد کند.

وی در مورد اینکه با توجه به لغو اردوی کیش چه حریفانی جایگزین خواهند شد، عنوان کرد: سعی می‌کنیم حریفان داخلی را جایگزین کنیم و ما روی اردوی کیش حساب ویژه‌ای باز کرده بودیم اما متأسفانه این اردو منتفی شد.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول