اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پیروانی: تورنمنت چین به آمادگی بازیکنان کمک بسزایی می‌کند/ فوتبال مکزیک جایگاه خوبی در دنیا دارد

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان، گفت: سه بازی بسیار خوب در تورنمنت چین برگزار خواهیم کرد که به آمادگی و ارزیابی بازیکنان کمک بسزایی می‌کند.

پیروانی: تورنمنت چین به آمادگی بازیکنان کمک بسزایی می‌کند/ فوتبال مکزیک جایگاه خوبی در دنیا دارد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل سایت رسمی فدراسیون، امیر حسین پیروانی در مورد حضور تیم ملی جوانان در تورنمنت چین، گفت: تورنمنت چین به بازیکنان کمک می‌کند تا به آمادگی خوبی برسند و در شرایط مسابقه قرار بگیرند. 


وی درباره جایگزینی تیم مکزیک به جای تیم غنا در این تورنمنت گفت: تیم غنا از لحاظ قدرت فیزیکی و نوع بازی شرایط متفاوتی با تیم مکزیک دارد. مکزیک از لحاظ فوتبال جایگاه خوبی در دنیا دارد و نوع بازی‌های هر دو تیم بسیار متفاوت است. چیزی که برای ما اهمیت دارد برگزاری سه بازی خوب و مفید است که شاگردانم در آن محک می خورند.


سرمربی تیم ملی جوانان، در ادامه بیان کرد: بازیکنان از صبح فردا در رامسر اردوی تدارکاتی یک هفته ای خود را برگزار می‌کنند و سپس در تهران ادامه تمریناتمان را پیگیری می‌کنیم و روز 16 شهریورماه به تورنمنت چین اعزام خواهیم شد.


سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان درباره برگزاری دو دیدار دوستانه برابر تیم های تاجیکستان و عراق، گفت: از تیم های تایلند و کره جنوبی خواسته بودیم تا به ایران بیایند و بازی دوستانه برگزارکنیم که اعلام کردند در تاریخ مورد نظر ما تقویم مسابقاتی شان تکمیل شده است. تیم تاجیکستان را جایگزین کردیم و بدون شک با توجه به رشدی که این تیم در چند سال اخیر در فوتبال پایه داشته، بازی خوبی را برگزار خواهیم کرد. 


وی در پایان گفت: بازی با تیم عراق نیز شبیه سازی با تیم قطر که همگروهمان است، برگزار می‌شود تا بازیکنان با تفکر و نوع بازی با تیم عربی را فرا بگیرند و در شرایط بازی سخت به رقابت بپردازند. کیش نیز به لحاظ آب و هوایی بسیار نزدیک با بحرین بوده و بازیکنان با حضور در این جزیره خود را با آب و هوا وفق می دهند. 

انتهای پیام/ا
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول