اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیروزی در برابر نفت و گاز گچساران

تیم منیزیم فردوس قهرمان لیگ برتر هندبال شد

تیم منیزیم فردوس با پیروزی در برابر تیم نفت و گاز گچساران، قهرمان بیست‌و‌هشتمین دوره از رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور شد.

تیم منیزیم فردوس قهرمان لیگ برتر هندبال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، در بازی پایانی لیگ برتر هندبال کشور، تیم منیزیم فردوس ساعتی پیش به مصاف تیم نفت و گاز گچساران در سالن ورزشی فرهنگ دانشگاه پیام نور شهرستان فردوس رفت.

در این دیدار تیم منیزیم فردوس توانست با کسب امتیاز 22 بر 20 تیم نفت و گاز گچساران را مغلوب خود سازد و به مقام قهرمانی بیست‌و‌هشتمین دوره از رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور دست یابد و تیم نفت و گاز گچساران نیز در مقام نائب قهرمانی این دوره از مسابقات قرار گرفت.

در بازی نخست فینال، تیم نفت و گاز گچساران در خانه خود موفق شده بود با نتیجه 27 بر 23 منیزیم فردوس را شکست دهد و در دیدار دوم که به میزبانی شهرستان فردوس برگزار شد، تیم منیزیم در حضور هواداران پرشور خود توانست با حساب 32 بر 18 از سد تیم گچساران عبور کند و در نهایت همه چیز به دیدار سوم و سرنوشت‌ساز امروز دو تیم مقابل یکدیگر موکول شد.

پس از اتمام بازی و پیروزی مقتدرانه تیم منیزیم فردوس، جام قهرمانی به بازیکنان تیم هندبال منیزیم فردوس اهدا و در این مراسم همچنین حمید حلاج‌مقدم به عنوان رئیس هیئت هندبال شهرستان فردوس معرفی شد.

انتهای پیام/69007/آ ۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول