اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس فدراسیون هندبال

پرونده بیست و هشتمین دوره لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور بسته می‌شود

با حضور رئیس فدراسیون هندبال و برگزاری آخرین دیدار نماینده خراسان جنوبی و کهگیلویه و بویراحمد در فینال مسابقات، پرونده بیست و هشتمین دوره لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در سالن ورزشی دانشگاه پیام نور فردوس بسته می‌شود.

پرونده بیست و هشتمین دوره لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور بسته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، بعدازظهر امروز با حضور رئیس فدراسیون هندبال و برگزاری سومین دیدار نماینده خراسان جنوبی و کهگیلویه و بویراحمد از مرحله نهایی مسابقات، پرونده بیست و هشتمین دوره لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در سالن ورزشی دانشگاه پیام نور فردوس بسته می‌شود.

آخرین رقابت تیم‌های هندبال منیزیم فردوس خراسان جنوبی و نفت و گاز گچساران ساعت 15:30 دقیقه امروز به صورت زنده و مستقیم از شبکه‌های تلویزیونی 3 و ورزش بر روی آنتن قرار خواهد گرفت.

مدال‌ها و جام‌های تیم‌های نخست تا سوم لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور توسط سید ابوالحسن مهدوی رئیس فدراسیون بر گردن بازیکنان تیم‌های برتر آویخته می‌شود.

تیم هندبال منیزیم فردوس خراسان جنوبی که با پیروزی مقابل نفت و گاز گچساران در دیدار برگشت فینال توانست تکلیف قهرمان را به بازی سوم بکشاند امروز باید در یک رقابت دیگر مقابل این تیم ظاهر شود و تیم پیروز در این رقابت قهرمان جام بیست و هشتم خواهد شد.

سعید برخورداری، علی رحیمی و محمد علمدار دروازه‌بانان تیم هندبال منیزیم فردوس خراسان جنوبی و پویا نوروزی‌نژاد، مجتبی حیدرپور، کامران نصرتی، فرزاد رستمی، فیروز ندری، یاسین کبیریان‌جو، هادی و مهدی طالبی، شهاب صادق‌زاده، مصطفی حسنی منفرد، بوگدان مدوریچ و نیکولا اسکرویچ بازیکنان میدانی این تیم هستند.

حمیدرضا زمانی و شهداد مرتجی سرپرستی و سرمربی تیم هندبال منیزیم را بر عهده دارند، رسول عربی و مهدی قشقایی‌راد مربیان تیم هستند و کاظم احسانی به عنوان پزشکیار، تیم منیزیم را همراهی می‌کند.

گفتنی است؛ تیم منیزیم فردوس خراسان جنوبی مدال نایب قهرمانی دور قبل لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور را بر سینه دارد و امروز خود را برای بالا بردن جام قهرمانی بیست و هشتمین دوره رقابت‌ها مهیا می‌کند.

انتهای پیام/69014/چ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول