اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حاجیلو در گفت و گو با فارس:

حجازی در قلب مردم قرار دارد/ باشگاه سایپا تماسی با من نگرفته است

مربی اسبق استقلال گفت: ناصر حجازی در قلب مردم قرار دارد و همه جا اثری از او هست.

حجازی در قلب مردم قرار دارد/ باشگاه سایپا تماسی با من نگرفته است

اصغر حاجیلو در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد غیبتش در سالگرد ناصر حجازی گفت: من هر پنجشنبه بر سر مزار ناصر حجازی می‌روم امروز هم مسافرت بودم و نتوانستم به بهشت زهرا بروم. من عمری 40 ساله را با ناصر حجازی گذراندم. او در قلب مردم جا دارد و ردپایش همه جا هست. بسیاری از آدم‌ها هیچ وقت نمی‌توانند اثری از خود به جا بگذارند اما حجازی محبوب بود و همه جا ردپایش دیده می‌شود.

وی ادامه داد: لحظه لحظه این 40 سال برایم خاطره است. من مدت‌ها دستیار اول حجازی در استقلال بودم و بعد از اینکه قلبم را عمل کردم به عنوان سرپرست فعالیت کردم.

حاجیلو با اشاره به نظم حجازی در مربیگری گفت: بازیکنان عاشق او بودند. حجازی خط قرمزهای زیادی به عنوان مربی داشت ولی هیچگاه دیکتاتور نبود. بازیکنان مثل امروز جرات نمی‌کردند به سرمربی جسارت کنند. امروزه برخی حرف‌ها از بازیکنان می‌شنویم که جسارت به سرمربی است. حجازی هیچ‌گاه اجازه دخالت و جسارت به بازیکن نمی‌داد.

سرپرست فصل گذشته تیم سایپا در مورد ادامه همکاری با این باشگاه گفت: وقتی از سوی باشگاه تماسی با من گرفته نشده نمی‌توانم سرم را پایین بیندازم و به باشگاه بروم.

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول