اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان زنجان خبر داد

دستگیری عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی در زنجان

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان زنجان از دستگیری عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی در زنجان خبر داد.

دستگیری عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جواد شعبان‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از اینکه فردی با شکوائیه‌ای در زمینه برداشت مبلغ 32 میلیون و 90 هزار ریال از حساب بانکی خود، مراتب توسط پلیس فتای استان زنجان پیگیری شد.

وی با اشاره به اینکه پس از بررسی مشخص شد که این میزان برداشت به صورت غیرمجاز از حساب مذکور برداشت شده است، بیان کرد: این امر در حالی رخ داده بود که شاکی پرونده اطلاعات خود را در اختیار کسی قرار نداده بود.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه با تحقیقات انجام شده مشخص شد که این مبلغ توسط فردی به نام "خ-ف" به صورت اینترنتی جهت خرید شارژ تلفن همراه برداشت شده است، تصریح کرد: پس از دستگیری متهم اعتراف کرد به همراه فردی دیگر برای برداشت پول به عابر بانک مراجعه کرده بود، در حین انجام عملیات بانکی با کاغذی برخورد کرده که اطلاعات حساب بانکی شخصی داخل آن درج شده بود و پس از آن اقدام به برداشت پول از حساب کرده است.

وی با هشدار به مردم مبنی بر اینکه رمز کارت عابر بانک محرمانه است، از مردم استان خواست: از قرار دادن اطلاعات حساب خود در اختیار دیگران خودداری کنند.

شعبان‌پور با تاکید به مردم استان در زمینه رعایت نکات ایمنی در زمان استفاده از عابر بانک‌‎ها افزود: با گسترش روزافزون کاربران اینترنت و تسهیل امور عادی سارقان با سوءاستفاده از اعتماد عمومی مردم اقدامات مجرمانه را انجام می‌‎دهد.

انتهای پیام/73005/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول