اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

هیچکس این صلاحیت را ندارد بدون گزارش داوری مرا محروم کند

عابدینی: می‌خواهند مرا هم حذف کنند/ با گزارش مسئول سالن محروم شدم!

بازیکن تیم هیأت هندبال تهران گفت: بعد از اعتراض‌هایی که نسبت به شرایط تیم مان داشتم، شنیده‌ام که آقایان می‌خواهند مرا حذف کنند.

عابدینی: می‌خواهند مرا هم حذف کنند/ با گزارش مسئول سالن محروم شدم!

علی عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد محرومیتش با گزارش مسئول سالن هندبال تهران از بازی با شهرداری کاشان اظهار داشت: بدون اینکه خبر داشته باشیم محروم شدم. تیم ما از نظر مالی مشکلاتی دارد و بازیکنان قرار بود پشت هم باشند. چون از تیم طلبکارم و گاهی هزینه بلیت هواپیما هم داده‌ام در بازی با اراک گله کردم و خواستم که تکلیف تیم روشن شود، چون قرار بود در تعطیلات اول فصل که تیم ملی در مسابقات انتخابی المپیک بود تعیین تکلیف شود، اما نشد.

وی ادامه داد: پسرم در بیمارستان بستری بود، اما بخاطر سایر بازیکنان تیم را همراهی کردم. خودم را به کاشان رساندم و چند وعده غذایی با بازیکنان خوردم و روز بازی همراه با سایر بازیکنان به سالن رفتم و حتی گرم هم کردم و زمانی که قرار بود سوت بازی زده شود حمید صادقی، سرمربی تیم‌مان اعلام کرد که ناظر و داور بازی کارت مرا قبول نمی‌کنند که بسیار تعجب کردم.

بازیکن تیم هیأت هندبال تهران خاطرنشان کرد: برایم سوال پیش آمد که چرا روزهای قبل این موضوع را به من اعلام نکردند و چرا حتی هیچ گزارشی برای من نوشته نشد و...؟ به توکلی، ناظر بازی گفتم که چرا کارت مرا قبول نکردید که گفت سرمربی تیم‌تان کارتت را به من نداده است! موضوع برایم عجیب‌تر شد و فکر کردم که سرمربی نمی‌خواهد به من بازی بدهد. به سرمربی تیم‌مان گفتم که چرا کارت مرا تحویل نداده است که اعلام کرد فرامرز می‌آبادی تماس گرفته و گفته که محروم هستم.

عابدینی افزود: من علت را جویا شدم که می‌آبادی گفت برایت گزارش نوشته‌اند و محروم هستی. من در جوابش گفتم که در دو بازی قبلی اصلاً بازی نکرده‌ام، چه کسی و چگونه برایم گزارش نوشته‌ است؟ جواب روشنی از دبیر فدراسیون نگرفتم. حتی با مسعود ظهرابی که هم بازی ما و دبیر سازمان تیم‌های ملی هست هم صحبت کردم، اما او هم از این موضوع کاملاً ابراز بی اطلاعی کرد. با منوچهر حیدری، دبیر کمیته انضباطی تماس گرفتم که وی اعلام کرد شفیعی، مسئول سالن هندبال تهران نامه‌ای نوشته و اعلام کرده که شما بعد از بازی با منیزیم رفتار غیرورزشی انجام داده‌اید و رئیس فدراسیون هم خواسته که شما محروم باشید!

وی با بیان اینکه هیچکس این صلاحیت را ندارد بدون گزارش داوری، قبل از بازی مرا محروم کند، گفت: در بازی با اراک با مربی‌مان بحثم شد و نیم ساعت بعد از بازی به رختکن رفتم تا با مسعود ظهرابی صحبت کنم. زمانی که وارد رختکن شدم در را محکم بستم و در از جای خود درآمد که همان‌جا به ظهرابی گفتم هزینه تعمیر این در را از طلبم کم کنید و بقیه پولم را بدهید؛ البته در همان موقع جا خورد و درست شد. حالا بخاطر این موضوع اعلام کرده‌اند که من محروم هستم. مگر می‌شود بدون گزارش داور کسی را محروم کرد؟

بازیکن تیم هیأت هندبال تهران عنوان کرد: پسرم در بیمارستان بستری بود و اگر قرار بود بازی نکنم چرا اعلام نکردند؟ می‌آبادی جواب تلفن مرا نداد و شنیده‌ام که می‌خواهند مرا کلاً حذف کنند. بعد از اینکه اعتراض کردم تا تکلیف تیم روشن شود شنیده‌ام که آقایان می‌خواهند بلایی که سر مهدی بیجاری و محمدرضا رجبی و ... آوردند سر من هم بیاورند تا خداحافظی کنم. خدا را شکر که هندبال به من بدهکار است و نه من به هندبال؛ اما واقعاً رفتار مسئولان فدراسیون عجیب است.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول