اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بنیاد صیانت از خانواده فارس:

کاهش آسیب‌های اجتماعی اهتمام مردم و مسئولان را می‌طلبد

مدیرعامل بنیاد صیانت از خانواده استان فارس گفت: کاهش آسیب‌های اجتماعی اهتمام و هم‌افزایی مجموعه‌های دولتی و مردمی را می‌طلبد.

کاهش آسیب‌های اجتماعی اهتمام مردم و مسئولان را می‌طلبد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام محمد شریف حسینی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آمار منتشره از آسیب‌های خانوادگی بسیار نگران‌کننده است و کاهش آن، همت جمعی تمام دست‌اندرکاران جهت اصلاح و حمایت از بنیاد خانواده را طلب می‌کند.

وی با اشاره به دیدار با رئیس شورای اسلامی شهر شیراز و قول همکاری مساعد این مجموعه در راستای اهداف بنیاد، افزود: در حال رایزنی برای گسترش شعبه‌های بنیاد در شهرستان‌ها هستیم و امیدواریم شورای شهر هرکدام از شهرستان‌ها نیز همانند شیراز از برنامه‌هایی که در راستای تشکیل، تحکیم و تعالی خانواده‌ها برگزار می‌شود حمایت کنند.

حجت‌الاسلام حسینی برای اجرای برنامه‌های مصوب شورای شهر و شهرداری شیراز در حوزه خانواده اعلام آمادگی کرد و ابراز داشت: بنیاد صیانت یک سری برنامه‌های ابلاغی از معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه و همچنین بنیاد مرکز دارد که بر مبنای اولویت‌بندی پنج آسیب اول استان است و لذا برنامه‌ها هم مبنای علمی و هم مبنای اجرایی دقیقی دارد.

وی تصریح کرد: بنیاد ظرفیت‌های خوبی دارد که حاضریم آن را با تمام ارگان‌ها و نهادها از جمله شهرداری به اشتراک بگذاریم که از جمله آنها می‌توان به استفاده از وکلای باتجربه، اساتید حوزه و دانشگاه و قضات اشاره کرد که به‌طور رایگان ساعاتی را در هفته با بنیاد همکاری می‌کنند.

وی تصریح کرد: تمام مردم عزیز در هر شغل و رشته‌ای می‌توانند خدمات خود را با بنیاد به اشتراک بگذارند و ما از این خدمات در راستای تشکیل، تحکیم و تعالی خانواده‌ها در قالب برنامه‌هایی مدون بهره می‌بریم.

مدیرعامل بنیاد صیانت از نهاد خانواده استان فارس ابراز داشت: راه‌اندازی مراکز مشاوره کاربردی خانوادگی از بسیاری از آسیب‌ها جلوگیری کرده و از هجوم پرونده‌های دعاوی خانواده به مراکز قضایی پیشگیری می‌کند گرچه که تنها اکتفا به مشاوره در این زمینه راه‌گشا نیست.

وی یادآور شد: بنیاد صیانت از خانواده به دنبال کارهای کیفی است و همچنین کارهایی روی زمین‌مانده در حوزه خانواده را از اهم برنامه‌های خود می‌داند.

قائم‌مقام دبیر کل بنیاد صیانت از نهاد خانواده استان فارس آسیب طلاق را در استان فارس از آسیب‌های جدی برشمرد و افزود: بعضی از شهرستان‌های ما که به فضل و تقوی معروف هستند و سالیان سال الگوی برخی در سبک زندگی بوده‌اند حال به‌شدت به این آسیب دچار شده‌اند و ازاین‌رو فعالیت برای کاهش آسیب‌ها با جدیت دنبال می‌شود.

انتهای پیام/2448/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول