اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

مدیرکل دفتر مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش اعلام کرد

برگزاری مسابقه «چگونه از خود مراقبت کنیم» در مدارس کشور

مدیرکل دفتر مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش گفت: مسابقه سراسری انشاء، با موضوع «چگونه از خود مراقبت کنیم؟» در مدارس کشور برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه «چگونه از خود مراقبت کنیم» در مدارس کشور

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس نادر منصور کیایی مدیرکل دفتر مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: مسابقه سراسری انشاء، با موضوع «چگونه از خود مراقبت کنیم؟» در مدارس کشور برگزار می‌شود.

کیایی گفت: به منظور گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد در مدارس کشور و با هدف جلب مشارکت دانش‌آموزان و افزایش آگاهی‌ها و مهارت‌های آنان در زمینه شناخت رفتارهای پرخطر و راهکارهای مراقبت از خود، مسابقه سراسری انشاء، به عنوان یک فعالیت فرهنگی – آموزشی مکمل برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مسابقه که در قالب پنجمین دوره جشنواره نوجوان سالم برگزار می‌شود، دانش‌آموزان در زمینه‌های الگوها و معیارهای ارتباط اجتماعی، انتخاب دوستان، تصمیم‌گیری، حل مسئله، کنترل هیجان، همچنین در زمینه شناخت خطرات و عوامل خطر و چگونگی مراقبت از خود در برابر رفتارها و رویدادهای پرخطر، انشاء خود را ارائه کرده و به رقابت می‌پردازند.

مدیرکل دفتر مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش گفت: به منظور برگزاری مطلوب این جشنواره، ادارات آموزش و پرورش کشور می‌توانند از بسته فرهنگی آموزشی پیشگیری که توزیع آن از مهرماه آغاز شده است، بعنوان منبع کمک آموزشی برای برگزاری این مسابقه و سایر بخش‌های پنجمین دوره جشنواره نوجوان سالم استفاده کنند.

کیایی خاطرنشان کرد: والدین و همکاران فرهنگی نیز می‌توانند با استفاده از دفترک‌های آموزشی که در مدارس توزیع شده است، در این مسابقه شرکت کنند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول