اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سیدنظام‌الدین موسوی در مراسم افتتاح دفتر خبرگزاری فارس در مازندران:

عملکرد خبرگزاری فارس مازندران بعد از زنده‌یاد معافی هیچ‌گاه کاهش نیافت

مدیرعامل خبرگزاری فارس با تقدیر از عملکرد خبرگزاری فارس در استان مازندران گفت: عملکرد خبرگزاری فارس مازندران بعد از زنده‌یاد معافی هیچ‌گاه کاهش نیافت و از این بابت بسیار خوشحالیم.

عملکرد خبرگزاری فارس مازندران بعد از زنده‌یاد معافی هیچ‌گاه کاهش نیافت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدنظام‌الدین موسوی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح دفتر سرپرستی خبرگزاری فارس در مازندران که با حضور مرتضی قمری‌وفا معاون خبر خبرگزاری فارس، سید یاسر جبرائیلی معاون پژوهش خبرگزاری فارس، کامران قبادی سردبیر خبرگزاری، حسن کربلایی مدیرکل استان‌های خبرگزاری فارس و جمعی از مدیران استانی خبرگزاری فارس برگزار شد، با بیان اینکه دفتری که امروز افتتاح می‌کنیم مرهون تلاش‌های مجاهدانه و صمیمانه مرحوم معافی، خانم عباسی و همکاران این رسانه در استان است، افزود: شاید به لحاظ فیزیکی این مکان دارای تجهیزات متناسب با جایگاه خبرنگاران این رسانه نباشد اما خوشحالم که محصول یک زحمت مجاهدانه است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه‌ای که در این استان کار می‌کند مورد حمایت تهران قرار دارد، اظهار کرد: این دفتر بدون اینکه از امکانات حمایتی استفاده کند، حاصل دسترنج کار خبری، تلاش حرفه‌ای و ارزش‌مدارانه به نتیجه رسیده است که امیدوارم توفیق با این مجموعه یار باشد تا بیش از گذشته در انعکاس اخبار موفق عمل کند.

مدیرعامل خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه این رسانه در فعالیت‌هایش کار برای رضای خدا و رفع مشکلات مردم را مدنظر قرار می‌دهد، گفت: زنده‌یاد جابرمعافی نیز همین جلوه را در نگاه مردم و مسئولان داشت و امیدوارم خداوند به قلم‌ها و قدم‌‌های خبرنگاران این دفتر برکت بدهد تا بتوانند اخبار در خور شان استان را منتشر کنند.

وی اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک شاهد افتتاح دفاتر خبرگزاری فارس در تمامی شهرستان‌های استان مازندران باشیم.

موسوی با اشاره به عملکرد موثر و سازنده دفتر خبرگزاری فارس در مازندران، یادآور شد: این دفتر به تمامی سوژه‌های ارسالی تهران لبیک گفته و آنها را به خوبی منعکس می‌کند که این تلاش مایه افتخار و از جوشش این رودخانه خروشان خوشحالیم.

انتهای پیام/86011/ش40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول