اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

با استقلال قرارداد سه ساله دارم؛ با مظلومی در مورد خاطرات گذشته صحبت کردیم

فروزان: من ماندگار هستم، هر کدام از دوستان که می‌خواهند تشریف بیاورند!

دروازه‌بان استقلال گفت: من در این تیم ماندگار هستم و هر کدام از دوستان که بخواهند به این باشگاه تشریف بیاورند.

فروزان: من ماندگار هستم، هر کدام از دوستان که می‌خواهند تشریف بیاورند!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محسن فروزان پس از جلسه‌ای که امروز با پرویز مظلومی داشت گفت: قرارداد سه ساله با استقلال دارم و و در حال حاضر بازیکن این تیم محسوب می‌شوم.

وی ادامه داد: در جلسه‌ای که با پرویزخان داشتیم خاطرات 4 سال قبل که بازیکن گسترش فولاد بودم و او من را می‌خواست را مرور کردیم و صحبت‌های خوبی نیز رد و بدل شد ضمن اینکه یکسری صحبت‌های کلی انجام شد، یک سری دیگر از حرف‌ها، حرف‌های خصوصی بود.

فروزان در مورد اینکه با وجود ماندن طالب‌لو در استقلال و مذاکرات این تیم با رحمتی؛ با این وجود باز هم در استقلال خواهد ماند یا خیر گفت: این دیگر دست باشگاه است و پرویزخان باید تصمیم بگیرد من قراردادم سه ساله است و مشکلی با استقلال ندارم. بقیه شرایط دیگر دست من نیست و از آن خبر ندارم هر چند که یکسری صحبت‌ها خصوصی بود و نمی‌توان در مورد آنها اظهارنظر کرد.

وی افزود: باز هم تأکید می‌کنم که قراردادم سه ساله است و بنده در استقلال ماندگار هستم. طالب‌لو که با استقلال قرارداد دارد و هر کدام از دوستان هم که می‌خواهند به استقلال تشریف بیاورد مشکلی ندارد.

دروازه‌بان استقلال در مورد اینکه مشکلی با نیمکت‌نشینی نخواهد داشت، گفت: به سؤالات حاشیه‌ای جواب نمی‌دهم الان هم به احترام خبرنگاران و هواداران ایستادم و چند سؤال را پاسخگو باشم.

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول