اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

وظیفه ماست بدون فرافکنی راه برای برای توسعه ورزش باز کنیم

نوبخت: کمبود بودجه در ورزش به دلیل عدم حمایت دولت نیست/زمان عمل برای کمک به ورزش فرا رسیده

معاون رئیس‌جمهوری گفت: اگر کمبودهایی در ورزش می‌بینید به دلیل عدم حمایت دولت نیست، بلکه با توجه به شرایط به موضوع نگاه می‌شود.

نوبخت: کمبود بودجه در ورزش به دلیل عدم حمایت دولت نیست/زمان عمل برای کمک به ورزش فرا رسیده

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نوبخت سخنگوی دولت ضمن دیدار با وزیر ورزش وجوانان، معاونان و روسای فدراسیونهای ورزشی از مدال آوران تکواندو تجلیل کرد.

وی در این مراسم اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن رویداد بزرگی چون المپیک 2016 زمان حرف زدن گذشته است و متناسب با گزارشات، باید عمل کنیم. وجود دکتر گودرزی در کابینه دولت که همواره همگان را به پرداختن به ورزش ترغیب می کند نشان از این است که ورزش برای دولت بسیار مهم است که از وجود چنین وزیری بهره می گیرد.

وی افزود: من از سوی دولت در این جمع حاضر شدم که نشان دهیم اگر دولت قرار است برای ورزش و فدراسیون ها اقدامی انجام دهد، کسی را فرستاده که کلید دار خزانه است.

معاون رییس جمهوری با مهم خواندن رویدادهای پیش روی ورزش کشور از جمله المپیک ریو ادامه داد: من آمده ام عمل کنم. صادقانه و صریح اعلام می کنم که با همه محدودیت های مالی برای امر ورزش از هیچ اقدامی فرو گذار نخواهیم کرد چرا که معتقد هستیم در ورزش هر آنچه که هزینه می شود، سرمایه گذاری از سوی دولت برای ارتقای سطح سلامتی و کسب افتخارات ملی در میادین بین المللی است.

نوبخت در ادامه مشکلات مالی دولت را مورد توجه قرار داد و افزود: اگر با کمبودهایی در ورزش مواجه می شوید این به این معنی نیست که این مقوله برای دولت از اولویت برخوردار نیست، بلکه واقعیت این است که در این شرایط متناسب با نیازها به این موضوع نگریسته می شود.

وی خاطرنشان کرد: در آمد 118 میلیارد دلاری حاصل از فروش نفت به 24 میلیارد دلار تقلیل یافته است و باید کشور را با آن اداره کنیم.  این در حالی است که طرح های نیمه تمام بسیاری هم بر روی دستمان باقی مانده است. شما به ما اعتماد کردید و وظیفه ماست که بدون فرافکنی و تکرار مشکلات درحضور شما راه را برای برنامه های توسعه ای ورزش در بخش های مختلف باز کنیم. رشد نزدیک به 3 درصدی اقتصاد کشور شاید رقم خیلی خوبی نباشد اما در قبال رشد منفی سال های گذشته این عدد قابل توجه است .

معاون رییس جمهوری ادامه داد: شرایط کنونی ما به بیماری شبیه است  که پس از انجام آزمایش های مختلف به او می گویند علائم بیماری داری  اما نسبت به گذشته رو به بهبودی هستی. این شرایط کنونی ماست.

 او همچنین درخصوص برنامه ششم توسعه نیز چنین گفت: در این برنامه برای ورزش پیش بینی هایی شده است اما باید بر روی آن بیشتر کار کنیم.

انتهای پیام/ی
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول