اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای احیای گفتمان انقلاب اسلامی انتخاباتی نیست

راه‌اندازی شورای احیای گفتمان انقلاب اسلامی در خراسان رضوی

عضو شورای مشورتی گفتمان انقلاب اسلامی در خراسان رضوی از راه‌اندازی این شورا توسط احمدی‌نژاد در 6 ماه گذشته خبر داد.

راه‌اندازی شورای احیای گفتمان انقلاب اسلامی در خراسان رضوی

رامین قانع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با بیان اینکه جلسه برخی فعالان سیاسی و فرهنگی با ثمره هاشمی به منظور افتتاح نمایندگی استانی خراسان رضوی شورای احیای گفتمان انقلاب اسلامی بوده، اظهار کرد: محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور سابق کشورمان در روزهای گذشته به همراه خانواده خود سفری به مشهد داشته‌‌اند که متاسفانه در رسانه‌ها این سفر خانوادگی و زیارتی وی سیاسی و انتخاباتی تلقی شد.

وی افزود: بر مبنای بیانات مقام معظم رهبری باید از ورود زود هنگام به عرصه انتخابات پرهیز کرد و رفتارهایی از این قبیل نوعی بداخلاقی در رسانه‌ محسوب می‌شود.

عضو شورای مشورتی گفتمان انقلاب اسلامی در خراسان رضوی با تاکید بر اینکه احمدی‌نژاد در این سفر خود هیچ دیداری به ویژه با سیاسیون نداشته، گفت: نه احمدی‌نژاد و نه همراهان و نه همفکران وی به هیچ وجه قصد ورود به انتخابات را نداشته است. یکی از خبرگزاری‌ها با بنده مصاحبه‌ای انجام داد و من در آن مصاحبه تاکید کردم که جلسه فقط با حضور ثمره هاشمی برگزار می‌شود و این جلسه ارتباطی با شخص احمدی‌نژاد ندارد اما این رسانه شیطنت کرده و با استفاده از عکس مراسم ترحیم مادر احمدی‌نژاد در قزوین مصاحبه را با حضور احمدی‌نژاد منتشر کرده که البته ما همچنان پیگیر این موضوع هستیم.

قانع تصریح کرد: احمدی‌نژاد حدود 6 ماه پیش در تهران شورای احیای گفتمان انقلاب اسلامی را به همراه نزدیکان خود راه‌اندازی کرده که در جلسه ای با حضور ثمره هاشمی این شورا در خراسان رضوی نیز راه‌اندازی شد.

وی یادآور شد: شورای احیای گفتمان انقلاب اسلامی به هیچ وجه قصد ورود به موضوع انتخابات مجلس را نداشته و فقط به دنبال احیای ارزش‌ها، شعارها و گفتمان انقلاب اسلامی است.

عضو شورای مشورتی گفتمان انقلاب اسلامی در خراسان رضوی با بیان اینکه همراهان و نزدیکان احمدی‌نژاد در این شورا ممکن است کسانی باشند که حتی از وزرا و کابینه وی در دولت نهم و دهم نبوده‌اند، ادامه داد: آنچه باید به صراحت گفت این بوده که مشایی در این شورا حضور ندارد.

انتهای پیام/3138/ر20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول