اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

در اعتراض به بسته شدن «مسجد الاقصی» صورت گرفت

آغاز تظاهرات «روز خشم» در یمن

مردم یمن در چندین استان این کشور در اعلام همبستگی با مردم فلسطین و محکوم کردن اقدام رژیم صهیونیستی در بستن مسجدالاقصی تظاهرات کردند.

آغاز تظاهرات «روز خشم» در یمن

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شبکه خبری «المیادین» در خبری فوری از آغاز راهپیمایی مردم یمن در استان‌های «صعده»، «ذمار» و «حجة» در محکومیت اقدام روز گذشته رژیم صهیونیستی در بستن مسجدالاقصی خبر داد.

در پی ناآرامی‌های اخیر در قدس و ترور نافرجام «یهودا گلیک» یک خاخام اسرائیلی، رژیم صهیونیستی صبح پنجشنبه به طور کامل مسجدالاقصی را بست. از زمان اشغال قدس در سال 1967 که مسجدالاقصی به مدت یک هفته بسته شد، این نخستین بار است که مسجدالاقصی بسته می‌شود.

جنبش فتح روز پنجشنبه در بیانیه ای ضمن محکومیت اقدام رژیم صهیونیستی در بستن مسجد الاقصی و درخواست کمک به مسجد الاقصی و قدس اشغالی، مردم را به شرکت در تظاهرات روز جمعه به عنوان «روز خشم» فراخواند.

اعتراض انجمن علمای یمن به جنایت رژیم صهیونیستی در قدس

پنجشنبه (دیروز) انجمن علمای یمن نیز با صدور بیانیه‌ای این اقدام رژیم صهیونیستی را محکوم و اعلام کرد: این جنایت رژیم صهیونیستی در سایه اجرای طرح آمریکا؛ جهان عرب را در جنگ و درگیری غرق خواهد کرد.

در این بیانیه سکوت کشورهای عربی و به طور مشخص اردن و مصر در قبال این جنایت نیز محکوم شده است.

انتهای پیام/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول