اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

یک مقام امنیتی صهیونیستی:

ناآرامی و بی‌ثباتی در بیت‌المقدس ممکن است هفته‌ها به طول بینجامد

یک مقام ارشد امنیتی رژیم صهیونیستی گفت که اعتراضات و بی‌ثباتی در بیت‌المقدس ممکن است هفته‌ها به درازا بکشد.

ناآرامی و بی‌ثباتی در بیت‌المقدس ممکن است هفته‌ها به طول بینجامد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از جروزالم پست، همزمان با آماده باش پلیس برای مقابله با اعتراضات احتمالی در بیت المقدس، یک مقام ارشد امنیتی رژیم صهیونیستی گفت که اعتراضات و بی ثباتی در بیت المقدس ممکن است هفته‌ها و ماهها به درازا بکشد.

این مقام امنیتی اسرائیل به شبکه 10 رژیم صهیونیستی گفت که تخمین‌ها و بررسی‌های ما نشان می‌دهد که هیچ سازمان یا دستور سازمان یافته‌ای پشت ناآرامیها و اعتراضات اخیر در شرق بیت المقدس وجود ندارد.

براساس گزارشها، درحالیکه بیت المقدس یک روز بعد از بسته شدن به روی نمازگزاران صبح جمعه برای ادای فرایض دینی مسلمانان باز شده است اما حضور نیروهای امنیتی اسرائیل در محوطه مسجد چشمگیر است.

روز گذشته رژیم صهیونیستی درهای مسجدالاقصی را به روی فلسطینیها بست اقدامیکه با واکنش شدیدی مواجه شد به گونه ای که محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی آن را اعلان جنگ علیه فلسطین خواند.

درحالیکه رژیم صهیونیستی ورود به مسجد الاقصی را برای مردان زیر 50 سال محدود کرده است پلیس اسرائیل از افزایش حضور نیروهای امنیتی در شرق بیت المقدس برای مقابله با خشونتهای احتمالی خبر داده است.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول