اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل سنت بیجار:

ترویج روحیه بسیجی کارآمدترین سلاح مقابله با دشمنان است

امام جمعه اهل سنت بیجار گفت: ترویج روحیه بسیجی کارآمدترین سلاح مقابله با دشمنان است.

ترویج روحیه بسیجی کارآمدترین سلاح مقابله با دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، ماموستا معروف خالدی ظهر امروز در خطبه‌های معنوی نماز جمعه این هفته بیجار در مسجد حضرت محمد(ص) ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: در این هفته مبارک و ارزشمند دستاوردهای بسیار عظیم نیروهای نظامی و انتظامی به مردم اطلاع‌رسانی شد.

وی ادامه داد: مستکبران در اوایل انقلاب که صدام ملعون و کشور عراق را به انواع سلاح‌های پیشرفته مسلح کرده بودند نتوانستند در برابر غیرت و همت و ایمان بسیجیان مقاومت کنند.

امام جمعه اهل سنت بیجار با بیان اینکه دفاع مقدس برگ زرین تاریخ بلند ایران است عنوان کرد: امنیت و آسایش کنونی نتیجه تلاش‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام است.

ماموستا خالدی بر لزوم انتقال رشادت‌ها و جانبازی‌های شهدا و ترویج اهداف آنان در جامعه میان جوانان تأکید کرد و گفت: یاد و خاطره شهیدان در جامعه با انتقال آن به نسل جوان زنده مانده و این مهم فضای معنوی و روحیه بسیجی در جامعه را تقویت خواهد کرد.

وی بر لزوم کالبدشکافی رویدادها و اتفاقات و جریان‌های دفاع مقدس با هدف آشنایی جوانان با این مهم و انتقال به نسل آینده تاکید کرد.

امام جمعه اهل سنت بیجار با تقدیر از سخنان رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل، بیان کرد: رییس جمهور با سخنان ارزشمند و با صلابت خود اعتقاد در نظام جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان داد.

خالدی بیان کرد: همانطور که ریاست جمهوری عنوان کرد ملت ایران روی پای خود ایستاده و با تحریم عقب‌نشینی نخواهد کرد.

وی در پایان همت جهانیان را لازمه خشکاندن ریشه تروریسم دانست و گفت: با همت و اتحاد تمام مسلمین و ملت‌های آزادی‌خواه جهان ریشه تروریسم خشکیده و از بین خواهد رفت.

انتهای پیام/79015/ذ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول