اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار آبنوش:

منورفکرهای داخلی منافق‌بازی را کنار بگذارند

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء سپاه پاسداران گفت: دلدادگان به بیگانگان و منورفکرهای داخلی منافق‌بازی را کنار بگذارند.

منورفکرهای داخلی منافق‌بازی را کنار بگذارند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، سردار سالار آبنوش ظهر امروز در مراسم یادواره 52 شهید بخش بشاریات شهرستان آبیک که در محوطه گلزار شهدای شهر خاکعلی برگزار شد، اظهار کرد: برخی افراد در داخل کشور که همچنان دلداده دشمن و اجنبی هستند مطرح می‌کنند که اگر انرژی هسته‌ای را تعطیل کنیم همه مشکلات رفع می‌شود به این افراد باید گفت که مگر زمان جنگ تحمیلی سلاح و انرژی هسته‌ای داشتیم که به ما حمله کردند.

وی افزود: چرا برخی افراد در داخل کشور بر خلاف میل دشمن حرف می‌زنند و از شهدا و خانواده‌های شهدا که ایرانی واقعی هستند شرم نمی‌کنند.

این مسئول ادامه داد: مگر همین افراد واداده دشمن نبودند که زمان جنگ ساک‌هایشان را بستند و رفتند اینها می‌خواهند خائنان را بر ما امیر کنند بنابراین مطلوب است منافق‌بازی را کنار گذاشته و بگویند برای چه کسی گام برمی‌دارند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء سپاه پاسداران تصریح کرد: حال این سئوال خطاب به این افراد به اصطلاح روشن‌فکر مطرح می‌شود که آیا ایران اسلامی در سال 59 برای کسی تهدید بود که جنگ بر آن تحمیل شد چون چیزی نداشتیم.

سردار آبنوش اضافه کرد: امروز برخی اذعان می‌کنند که با دشمنان آرام و با لبخند صحبت کنید و خشن صحبت نکنید در سال 59 ما با چه کسی خشن صحبت کرده بودیم که صدام به ما حمله کرد چه چیزی داشتیم که به ما حمله کرد برای کدام کشور و منافع کدام کشور خطر بودیم که جنگ بر ما تحمیل شد.

وی بیان کرد: زمان جنگ به ارتش و دولت موقت خیانت شد و افراد خائن مگر برای ما ارتش گذاشته بودند که دفاع کنیم همه مسئولان زیر 40 سال سن داشتند و تجربه حکومت‌داری‌شان کم بود و در حال تنظیم قانون اساسی بودیم که به ایران حمله شد.

این مسئول اضافه کرد: داعش برای امروز نیست و امروز آن را تجربه نمی‌کنیم چراکه در دوران انقلاب اسلامی گروه‌های منافق بسیاری وجود داشتند، زمانی که کشور در آتش جنگ می‌سوخت بهترین مسئولان هر روز به دست منافقان و گروه‌های کمونیستی ترور می‌شدند و تعدادشان به 16 هزار و 700 نفر رسیده بود.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: گروه‌های منافق حزب‌های به اصطلاح خلق مسلمان، کرد، بلوچ، ترکمن، عرب و آذری را تشکیل دادند و یک شبه مسلح شدند و همه به جان هم افتادند.

سردار آبنوش گفت: همین منافقان که زیر بیرق و پرچم استکبار بودند، بهترین جوانان را در کردستان زنده زنده در خاک فرو بردند به طوری که از گردن سرشان بیرون خاک بود و بر سرشان آب جوش می‌ریختند و با سختی به شهادت می‌رسیدند.

وی افزود: عده‌ای می‌خواهند که ما آقا نباشیم و ذلیل باشیم ولی باید بدانند که زیر بیرق امام زمان (عج) آقای دنیا هستیم.

این مسئول اظهار کرد: طبق اسناد موجود 54 کشور برای حمله به ایران؛ به عراق تجهیزات و تسلیحات و پول داده بودند و 92 کشور دنیا هم در فضای سیاسی و دیپلماسی و قطعنامه به عراق کمک کرده بودند و از 21 کشور هم اسیر زنده به عراق تحویل داده بودیم.

جنگ تحمیلی جنگ جهانی بود

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء سپاه پاسداران یادآور شد: هشت سال جنگ تحمیلی در واقع جنگ دو ابرقدرت شرق و غرب علیه ایران بود و به نوعی جنگ جهانی بود و کشورهایی که اذعان می‌کنند جنگ جهانی داشتند حرفشان صحیح نیست چراکه جنگ جهانی اول و دوم بین پنج کشور متحد و شش کشور از متفقین بود و چون انسان‌های خبیث و قدرت‌طلب بودند ملت‌ها را آدم حساب نمی‌کردند باهم جنگیدند و گفتند جنگ جهانی صورت گرفته است.

سردار آبنوش گفت: پس از رحلت پیامبر اکرم (ص) جنگ‌های داخلی بین مسلمانان آغاز شد چراکه تفسیر قرآن را از قرآن گرفتند و در واقع مفسر قرآن را گم کردند ولی باید گفت که بعثت تولد اسلام، غدیر استقرار اسلام و کربلا احیای اسلام بود.

وی افزود: اگر کربلا نبود اسلام برای همیشه مرده بود یعنی کربلا یک منازعه محلی و منطقه‌ای نبود و ریشه‌اش اصالت دارد و همواره زنده است و فوران می‌کند؛ انقلاب هم تبلور اسلام و عین اسلام بود و شهدا هم در هشت سال جنگ تحمیلی همان راه شهدای کربلا را رفتند.

این مسئول با اشاره به کشف موفقیت رزمندگان و مردم ایران در هشت سال جنگ تحمیلی از سوی پنتاگون با حضور در ایران به دعوت معاون وزیر دوران اصلاحات ادامه داد: آنها رمز عدم سقوط ایران در دفاع مقدس را گرامیداشت ایام ولادت و شهادت ائمه اطهار (ع) در قالب تجمعات، اشک ریختن بر ائمه اطهار (ع)، ریخته شدن خون و جان دادن در راه امام و انتظار فرج امام زمان (عج) بیان کرده بودند.

سردار آبنوش با ذکر اینکه برای براندازی ایران در کنگره آمریکا بودجه در نظر گرفته‌اند، افزود: دشمن امروز با ماهواره‌ها درصدد ترویج مشروب‌خواری، آزادی ارتباط بین دختران و پسران، رواج مواد مخدر و آزادی مسائل اخلاقی در جامعه اسلامی است و نمی‌خواهند ایران اسلامی به علم و فناوری دست یابد بنابر این مطلوب است همه مطیع امر ولی‌فقیه باشیم که چشم سید علی به زبان امام زمان (ع) باز است.

انتهای پیام/77006/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول