اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده تویسرکان در مجلس:

کارنامه درخشان دفاع مقدس راهبردی ارزشمند برای توسعه و پیشرفت است

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: کارنامه درخشان دفاع مقدس راهبردی ارزشمند و قوی برای توسعه و پیشرفت است.

کارنامه درخشان دفاع مقدس راهبردی ارزشمند برای توسعه و پیشرفت است

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، محمدمهدی مفتح بعد از ظهر امروز در جمع شرکت‌کنندگان در راهپیمایی خانوادگی در جوار آرامگاه حبقوق نبی(ع)، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: بعد از سرنگونی رژیم 2500 ساله نظام شاهنشاهی پهلوی نظام مقدس انقلاب اسلامی به رهبر امام خمینی(ره) بنیان‌ گذاشته شد، در آغاز شکل‌گیری نظام نوپای انقلاب، ابرقدرت‌های جهانی توسط صدام عروسک دستاویز آمریکا جنگ بر ما تحمیل شد.

مفتح افزود با بیان اینکه استکبار و هم‌دستانش به خاطر ترس از دست دادن قدرت سلطه‌جو و حاکمیت خود بر ملت‌های دنیا و قدرت گرفتن ایران، هشت سال در مقابل مردم ما ایستاند، خاطرنشان کرد: دشمن به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده بود که چند روزه کشور ایران را تصرف کنند، اما ملت خدایی و ولایی ما با توکل به خداوند، اتحاد و پیروی از ولایت فقیه با شکست ابرقدرت‌ها، جهان را شگفت‌زده کرد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کارنامه درخشان دفاع مقدس راهبردی ارزشمند و قوی برای توسعه و پیشرفت است گفت: مقاومت ملت ایران با رهبری هوشمندانه امام(ره) در جبهه‌های حق علیه باطل سبب شد ابرقدرت‌های جهان به اراده و توانمندی ایران پی ببرند.

وی با اشاره به اینکه بیش از هزاران نفر از جوانان این دیار برای نشر دین مبین اسلام در سراسر گیتی، جان خود را هدیه کردند،گفت: آنچه ملت ایران به‌دست آورد در مقابل خسارات وارده بسیار بزرگ و ارزشمند است.

مفتح فراگیر شدن دین اسلام، نشر نهضت مقاومت، بیداری اسلامی و خروش مردم آزادی‌خواه، ایجاد روحیه خودباوری، استقلال، عزت، اقتدار و امنیت ملی و بین‌الملی را از دستاوردهای‌ هشت سال دفاع مقدس و حرکت تاریخی بزرگ ملت ایران در برابر قدرت‌های مستکبر برشمرد و گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدرتی بزرگ و مورد توجه در دنیا است.

مفتح در پایان تصریح کرد: آشنایی و معرفی تمام زوایای هشت سال دفاع مقدس به عنوان بزرگ‌ترین و اثرگذار‌ترین رویداد تاریخ‌ساز در رویدادهای جهان وظیفه همه اقشار جامعه است.

گفتنی است همایش پیاده‌رویی خانوادگی در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس از میدان شهید فرشید هرمزی تا جوار حضرت حبقوق نبی(ع) با حضور مردم و مسئولان شهرستان تویسرکان برگزار شد.

انتهای پیام/89010/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول