اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از ظهر امروز صورت گرفت

معرفی نفرات برتر جشنواره قرآنی سما در مازندران

برترین‌های هفتمین جشنواره قرآنی سازمان سما در مازندران معرفی شدند.

معرفی نفرات برتر جشنواره قرآنی سما در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، هفتمین جشنواره قرآنی سازمان سما پیش از ظهر امروز در مجتمع فرهنگی هچیرود چالوس به پایان رسید.

این جشنواره در سه بخش کارکنان، دانشجویان و دانش‌آموزان و در رشته‌های ترتیل، تفسیر همچنین حفظ و مفاهیم برگزار شد و نفرات برتر به این ترتیب معرفی شدند.

در بخش کارکنان سازمان سما به ترتیب در رشته تفسیر، ناصر خراسانی از قم، راضیه محمدی از کرمان و سیما بنی‌پور از بندرعباس، در رشته حفظ و ترجمه خواهران، آسیه ملک حسینی از یاسوج، مژگان قره خانلو از همدان و سپیده اسدی از حوزه ستادی، در رشته حفظ و ترجمه برادران، عبدالحمید فقید تیموری از تربیت جام، محمد حمیدی از حوزه ستادی و مهدی تاجور از ساری حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

در رشته ترتیل خواهران رحیمه خباز از ساری، لیلا رستاد از شیراز و لیلا ایرانپور از  مبارکه، در رشته ترتیل برادران مهدی فعال از قوچان، حسن رجب‌زاده از رشت و احمد اسدی از اراک همچنین در بخش دانشجویان رشته حفظ و ترجمه خواهران، لیلا رشیدی از کرج، فاطمه نجفی از خوراسگان و شعاد جلالی از سوسنگرد برتر شناخته شدند.

در رشته حفظ و ترجمه برادران بهمن ابراهیمیان از اردبیل، حمیدرضا باقری از شیراز، مصطفی امینی از ملایر، در رشته ترتیل دانشجویان خواهر طاهره مسافر از اراک، الهام حسین‌پور از تبریز، فرناز شیرزادی از کرمانشاه، در رشته ترتیل دانشجویان برادران عباس مسعودی از خوراسگان، شعبان خلیلی از خوی، محسن مجیدی از اسلامشهر به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

در رشته تفسیر قرآن  دانشجویان عباس کتاوند از خمین، مریم حسین آبادی از شیراز و الهام خانی از قزلقی گرگان به عنوان نفرات برتر شناخته شدند.

در رشته حفظ بخش دانش‌آموزی زهرا بردبار از رشت و شیما پرندآور از جهرم، علی شفیعی از شهررضا، امیر حسین شفیعی از رشت همچنین در رشته قرائت مهیار قاسمی از اراک، علی درخشان از اردبیل، محمد جواد قربانی از تنکابن، زینب رضایی از تهران، فاطمه نصرآبادی از نیشابور، زهرا عباسی از نجف‌آباد، محمد جواد خوبرو از رشت، مهسا دلیر از تهران، ریحانه ملاحی از بندرعباس، ریحانه زارع از یزد به عنوان نفرات برتر این دوره از مسابقات معرفی شدند.

همچنین در رشته مفاهیم هفتمین جشنواره قرآنی سما طرح قدس زهرا بهزادی از فیروزآباد، زهرا معین‌نژاد از یاسوج و حسین صدری از اراک، فروغ آبشار از یاسوج، فاطمه یعقوبی از شهر رضا و حسین گنجی از بهبهان حائز رتبه‌های برتر این دوره از مسابقات شدند.

انتهای پیام/86021/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول