اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کمیته اشتغال نهبندان مطرح شد

انتقاد فرماندار نهبندان از عدم جذب سهمیه اشتغال ادارات شهرستان

فرماندار نهبندان از عدم جذب سهمیه اشتغال در ادارات این شهرستان انتقاد کرد.

انتقاد فرماندار نهبندان از عدم جذب سهمیه اشتغال ادارات شهرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حسین حاجی‌بگلو عصر امروز در جلسه کمیته اشتغال شهرستان نهبندان اظهار داشت: اشتغال و ایجاد شغل یکی از دغدغه‌های مهم دولت محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: اشتغال به عنوان یکی از مهم‌ترین نیازهای افراد به ویژه جوانان است که در این راستا دولت‌ها به ویژه دولت تدبیر و امید برنامه‌های خوبی دارد.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه به منظور اشتغال پایدار و ایجاد اشتغال برای جوانان این شهرستان باید برنامه‌ها، راهکارها و طرح‌های معینی تعریف و اجرایی شود، افزود: در این زمینه تمامی مدیران شهرستان باید تلاش کرده و امکانات و تسهیلات لازم را برای اشتغالزایی و ایجاد شغل جوانان فراهم کنند.

حاجی‌بگلو متذکر شد: ایجاد شغل برای جوانان سبب می‌شود تا آنان به شغل‌های کاذب روی نیاورند و ایجاد اشتغال از بروز بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی جلوگیری به عمل می‌آورد.

بخش کشاورزی و معدن مهم‌ترین بخش‌های اشتغالزایی نهبندان است

وی ضمن انتقاد از عملکرد ادارات شهرستان در زمینه جذب سهمیه اشتغال گفت: همه ساله برای هر شهرستان در زمینه ایجاد شغل سهمیه‌ای تعیین می‌شود که امسال نیز برای نهبندان این سهمیه مشخص و لحاظ شده که مدیران دستگاه‌ها با توجه به فرصت باقیمانده از سال باید برای جذب سهمیه اشتغال و تحقق اشتغال متعهد شده تلاش مضاعفی داشته باشند.

فرماندار نهبندان با اشاره به اینکه نگاه مسئولان ادارات شهرستان باید به بحث اشتغال نگاهی جدی و کاربردی باشد، تصریح کرد: ادارات در راستای تحقق سهمیه اشتغال خود باید برنامه‌ریزی درست و مدونی داشته باشند.

حاجی‌بگلو، بخش کشاورزی و معدن را از عمده بخش‌های اشتغالی و اشتغالزایی شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی و برنامه‌سازی صحیح می‌توانیم در این بخش‌ها شغل‌های زیادی برای جوانان نهبندانی ایجاد کنیم.

انتهای پیام/69003/الف30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول