اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای کرمانشاه:

مرکز هایتک کرمانشاه از مراکز منحصر به فرد فنی و حرفه‌ای کشور است

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت: مرکز هایتک کرمانشاه یکی از مراکز منحصر به فرد سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در کشور است.

مرکز هایتک کرمانشاه از مراکز منحصر به فرد فنی و حرفه‌ای کشور است

داوود ناصری‌امید امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: مرکز تربیت مربی فناوری‌های برتر (هایتک) در استان کرمانشاه اواخر سال گذشته با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد ریال و با هفت کارگاه آموزشی نانو تکنولوژی، بیو تکنولوژی، SEM، نمونه‌سازی سریع، ریخته‌گری دقیق، ابزار دقیق و ریخته‌گری زیر فشار یا دایکست مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون طی رایزنی‌های صورت گرفته و مساعدت نمایندگان محترم دفتر مقام معظم رهبری و استاندار، با دریافت 12 میلیارد ریال اعتبار، موفق شدیم علاوه بر تسویه بدهی‌های معوقه خرید تجهیزات در سال گذشته، سه کارگاه دیگر نیز در مرکز هایتک راه‌اندازی کنیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: کارگاه‌های گیاهان دارویی، نانوبیوتکنولوژی و متالوگرافی به‌صورت تخصصی در مرکز تربیت مربی فناوری‌های برتر راه‌اندازی و مورد بهره‌برداری قرار گرفت و ارتقای کارگاه نمونه‌سازی سریع نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

ناصری‌امید تصریح کرد : مرکز هایتک یکی از مراکز منحصر به فرد سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در کشور است و با توجه به امکانات و تجهیزات موجود، این مرکز با تربیت افراد متخصص می‌تواند بسیار سودمند و اثربخش باشد.

وی گفت: محدودیت‌های اعتباری در دو سال اخیر باعث روند اجرای پروژه مذکور متوقف شده و امیدواریم با تأمین اعتبارات لازم، به‌زودی شاهد ادامه فعالیت‌های اجرای پروژه باشیم.

به گفته این مسئول، در حال حاضر برای استفاده بهینه از تجهیزات خریداری شده یک طبقه از ساختمان اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه به این مرکز اختصاص یافته است.

ناصری‌امید با بیان اینکه افراد دارای مقاطع تحصیلی بالاتر از کارشناسی در این مرکز پذیرفته می‌شوند، گفت: دست‌یابی به علوم روز دنیا بسیار مهم است و در مرکز هایتک فناوری‌های نوین آموزش داده می‌شود که امروز بسیار مورد نیاز کشور است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت: این مرکز یکی از مصوبات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان است که با تخصیص سه میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/2700/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول