اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران:

روش‌ها در اطلاع‌رسانی باید بدیع و جدید باشد

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران گفت: در برهه کنونی، باید روش‌ها در اطلاع‌رسانی باید بدیع و جدید باشد.

روش‌ها در اطلاع‌رسانی باید بدیع و جدید باشد

علی‌رضا مهدوی‌شاهرودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در فیروزکوه اظهار کرد: 4 هزار شبکه جهانی علیه باورها و اعتقادات دینی ما وجود دارد؛ امروز باید شبکه‌هایی را برای القای اسلام به جهان راه‌اندازی کرد.

وی افزود: در عرصه ارتباطات، باید‌هایی وجود دارد که لازم است نسبت به آنها ملزم و دقیق باشیم؛ از مهم‌ترین ‌این باید‌ها که با آن مواجه هستیم،‌ این است که رویکرد خود را خلاقانه کنیم و از کارهای کلیشه‌ای بپرهیزیم و در اطلاع‌رسانی روش ما باید بدیع و جدید باشد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران بیان داشت: دومین بایدی که ضرورت دارد به آن توجه شود، به‌روز بودن نسبت به آخرین وضع و مسائل شهرستان، استان، کشور و سطح بین‌الملل است؛ نباید از فضای جهانی بیگانه باشیم و در فضای دیروز سیر نکنیم و هر روز باید تمام فضاهای مجازی را مرور کرد و در صورت نیاز اعلام حضور داشته باشیم.

وی افزود: از ‌این باب که شبکه‌ها تابع فضای جامعه هستند، تصمیمات نادرست یک شبکه ممکن است، آفتی را در کشور ‌ایجاد کند که باید از‌ این آفت مصون باشیم؛ در‌ این راستا، باید برنامه‌های بلندمدت و کوتاه مدت طراحی شود.

مهدوی‌شاهرودی مطرح کرد: روابط عمومی‌ها چشم بینا، زبان گویا و مغز متفکر مدیران دستگاه‌های ذی‌ربط خود هستند؛ تنها داشتن اطلاعات برای روابط عمومی‌ها کافی نیست و ‌این اطلاعات باید تحلیل شود؛ از این رو روابط عمومی‌ها تحلیل مسائل و اطلاعات را ضمیمه کار خود قرار دهند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران خاطرنشان کرد: باید از رویکردهای یک‌طرفه پرهیز کرد؛ در هر دستگاه نسبت به نظرات و صحبت‌های ارباب رجوع باید افکارسنجی و سئوالاتی هم از مردم و مراجعان پرسیده شود.

وی تصریح کرد: از آنجایی که مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند، باید با نظرسنجی، افکارسنجی و ارتباط مناسب و دوطرفه با ارباب رجوع تحول خوبی ‌ایجاد شود.

این مسئول ادامه داد: انتقال اطلاعات لازم به مردم باید با سرعت و دقت صورت پذیرد؛ چون ممکن است ‌این اطلاع‌رسانی از شبکه‌های دیگر به صورت نادرست و طبق سلیقه شخصی و هنرمندی همان کانال انجام شود.

وی گفت: اگر به طور عادی به مردم اطلاع‌رسانی نکنید، دلیل بر‌ این نیست که مردم از منابع دیگر اطلاع دریافت نکنند؛ پس چنانچه خودمان به ‌این امر نپردازیم، دیگران با روش‌های خود به ‌این موضوع توجه می‌کنند.

انتهای پیام/2568/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول