اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دقایق پایانی سفر استاندار به بیجار

استاندار کردستان با خانواده شهیدان محبیان دیدار کرد

استاندار کردستان در جریان سفر یک روزه خود به بیجار با خانواده شهیدان محبیان دیدار کرد.

استاندار کردستان با خانواده شهیدان محبیان دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، عبدالمحمد زاهدی عصر امروز در جریان سفر خود به شهرستان بیجار با خانواده شهیدان حسن و نورالدین محبیان دیدار کرد و در این دیدار با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مرهون خون شهیدانی همچون شهیدان محبیان است، اظهار کرد: ایران اسلامی و مردم غیور آن خود و امنیت کنونی را مدیون و مرهون شهداست.

استاندار کردستان با بیان اینکه ما شرمنده شهدا هستیم زیرا نمی‌توانیم دین آنها را ادا کنیم گفت: ادامه راه و آرمان‌های شهدا ادای دینی به آن والامقامان غیور است.

زاهدی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا مظهر استقامت و ایثار هستند، تکریم خانواده‌های شهدا را کوچکترین و کمترین کار در برابر استقامت این عزیزان عنوان کرد.

فرماندار بیجار نیز در حاشیه این دیدار با گرامیداشت یاد شهدای 8 سال دفاع مقدس خصوصا 450 شهید شهرستان بیجار، بر ادامه راه شهدا تأکید کرد و گفت: ما هر چه داریم از شهداست.

بیژن زندیه با بیان اینکه اهداف و آرمان‌های شهدا باید میان جوانان نشر و ترویج شود، گفت: فرهنگ شهدا از تاثیرگذاری فرهنگ غرب و دشمنان بر فرهنگ اسلامی جلوگیری خواهد کرد.

وی اظهار کرد: خانواده شهدا نیز با ایثارگری خود دین خود را به انقلاب و نظام ادا کرده‌اند و بر رسیدگی و توجه بیش از پیش و تکریم خانوده شهدا تأکید کرد.

شایان ذکر است حسین محبیان در سال 66 در عملیات نصر یک در شهر مریوان و  شهید نورالدین محبیان پسر این شهید والامقام در سال 65 در عملیات فاو به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/79015/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول