اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کمک خیران صورت گرفت

آزادی 57 زندانی خراسان جنوبی

مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی گفت: طی سال گذشته 57 زندانی استان با همکاری خیران آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

آزادی 57 زندانی خراسان جنوبی

محمدعلی اربابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: طی سال گذشته برای 576 نفر در انجمن‌های حمایت از زندانیان استان، پرونده مددکاری تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت پرونده قضایی یک‌هزار و 68 زندانی استان توسط مددکاران این انجمن مطالعه، بررسی و پیگیری شده است، تصریح کرد: مددکاران این انجمن در این مدت آزادی مشروط 309 زندانی را پیگیری کرده‌اند.

اخذ رضایت از 69 شاکی زندانیان استان

مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی اذعان داشت: مددکاران انجمن حمایت طی سال گذشته رضایت 69 نفر از شاکیان زندانیان استان را اخذ کردند که این کار منجر به آزادی 57 زندانی شده است.

اربابی از آزادی 57 زندانی استان با همکاری خیران طی این مدت خبر داد و گفت: همچنین در این مدت پنج نفر از زندانیان استان به کمک‌های نقدی انجمن حمایت آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

وی ایجاد اشتغال برای همسران زندانیان از جمله اقدامات دیگر مددکاران انجمن حمایت عنوان کرد و افزود: در سال گذشته این انجمن برای 62 نفر از همسران زندانیان استان شغل ایجاد کرده است.

معرفی 1717 خانواده زندانی به مراکز حمایتی

مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی با اشاره به اقدامات حمایتی مددکاران این انجمن، تصریح کرد: این انجمن در سال گذشته یک‌هزار و 717 خانواده زندانیان استان را به مراکز حمایتی، درمانی و بهداشتی معرفی کردند.

اربابی اضافه کرد: این انجمن به منظور حمایت از خانواده زندانیان، امور تحصیلی یک‌هزار و 216 نفر از فرزندان آن‌ها را پیگیری کرده است.

وی از انجام 2 هزار و 339 مصاحبه تخصصی با زندانی و خانواده او، انتقال 60 زندانی به شهر محل اقامت خانواده و  اخذ مرخصی 504 زندانی را از اقدامات دیگر مددکاران انجمن حمایت از زندانیان استان طی سال گذشته اعلام کرد.

مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: همچنین این مددکاران طی سال گذشته یک‌هزار و 431 جلسه مشورتی را با مددکاران زندان‌های استان برگزار کرده است.

انتهای پیام/69022/ح20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول