اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان ماهنشان خبر داد

حضور بیش از 2 هزار نفر از مسافران نوروزی در شهرستان ماهنشان

فرماندار شهرستان ماهنشان از حضور 2 هزار و 531 نفر از مسافران و گردشگران نوروزی در این شهرستان خبر داد.

حضور بیش از 2 هزار نفر از مسافران نوروزی در شهرستان ماهنشان

منصور محمدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: فرمانداری ماهنشان همه تلاش خود را برای راحتی و آسایش مسافران و گردشگران در ایام نوروز به کار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه پنج محل اسکان در شهرستان ماهنشان خدمات مختلفی به مسافران و گردشگران نوروزی ارائه می‌‌کند، تصریح کرد: دو آموزشگاه در شهر ماهنشان وظیفه اسکان مسافران نوروزی را بر عهده دارند.

فرماندار شهرستان ماهنشان ادامه داد: از این تعداد یک مورد خانه معلم و یک مورد مدرسه شبانه‌روزی برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه دو مدرسه شبانه‌روزی در شهر دندی وظیفه اسکان مسافران نورزی را بر عهده دارد، گفت: همچنین یک مدرسه شبانه‌روزی در شهر پری وظیفه اسکان مسافران و گردشگران نوروزی را بر عهده دارد.

محمدپور در ادامه با بیان اینکه بارش‌ روزهای اخیر سبب شد محور تخت سلیمان به دندی مسدود شود، متذکر شد: به دلیل اینکه بیشتر خودروهای تردد داشته در این محور زنجیر چرخ به همراه نداشته‌اند محور تخت سلیمان- به دندی مسدود اعلام شد.

وی با بیان اینکه مسافران در راه مانده در دبیرستان شبانه‌روزی بنت‌الهدی اسکان داده شدند، گفت: پس از بازگشایی محور مسدود شده مسافران به مسیر خود ادامه دادند.

فرماندار شهرستان ماهنشان با بیان اینکه به دلیل کاهش دما و بارش‌ روزهای اخیر 27 نفر از مسافران و در راه ماندگان در محل‌ نامبرده شده اسکان داده شده‌اند، افزود: محل اسکان برای مسافران در شهرستان به اندازه کافی است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

این مسئول در ادامه از حضور 2 هزار و 531 نفر از مسافران و گردشگران نوروزی در شهرستان ماهنشان خبر داد و متذکر شد: از این تعداد یک‌هزار و 256 نفر در شهر ماهنشان حضور داشته‌اند.

محمدپور ادامه داد: یک‌هزار و 375 نفر از مسافران و گردشگران نیز در شهر دندی حضور یافته‌اند.

*اسکان 63 نفر از مسافران در شهر دندی

وی همجنین از اسکان 63 نفر از مسافران در شهر دندی خبر داد و یادآور شد: 32 نفر از مسافران نیز در شهر ماهنشان اسکان یافته‌اند.

فرماندار شهرستان ماهنشان در ادامه با اشاره به اینکه نظارت بر اصناف و مراکز خدماتی از 25 اسفند ماه سال گذشته آغاز شده است، اظهار داشت: نظارت و بازرسی تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت.

این مسئول نظارت و بازرسی جدی بر آژانس‌های مسافرتی و خدماتی را از برنامه‌های فرمانداری اعلام کرد و بیان داشت: این نظارت و بازرسی‌ها برای تنظیم و کنترل بازار انجام می‌شود.

محمدپور به استقبال مسافران و گردشگران از جاذبه‌های گردشی شهرستان ماهنشان اشاره کرد و گفت: مسافران و علاقه‌مندان از قلعه «بهستان» و دریاچه «خندق‌لو» در شهر پری دیدن می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است برنامه‌های فرمانداری شهرستان ماهنشان رضایتمندی مسافران و گردشگران را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/73008/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول