اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان مطرح کرد

پارک‌های جنگلی ‌سمنان میزبان 300 هزار مسافر نوروزی

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از حضور بیش از 300 هزار مسافر نوروزی در پارک‌های جنگلی این استان در روزهای اخیر خبر داد.

پارک‌های جنگلی ‌سمنان میزبان 300 هزار مسافر نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، سید حسن میرعماد گفت: 300 هزار مسافر نوروزی در قالب بیش از 80 هزار خانواده هستند که از اماکن و امکانات این پارک‌ها استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به عبور سالانه میلیون‌ها زائر حرم رضوی و حجم بالای این مسافرت‌ها در ایام نوروز عنوان کرد: به میزبانی از زائران حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) افتخار کرده و همواره آماده خدمت به مسافران در استان سمنان هستیم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان خاطر نشان کرد: پارک‌های جنگلی استان سمنان، تفرج‌گاه‌هایی زیبا برای مسافران نوروزی محسوب می‌شوند.

میرعماد عنوان کرد: سعی شده است تا برای ایام نوروز در این پارک‌ها اقداماتی مناسب انجام شود تا پارک‌های جنگلی استان سمنان برای استفاده مسافران آماده شود.

وی افزود: در این راستا، پارک‌های جنگلی استان سمنان ساماندهی شده و عملیات مناسب‌سازی و جمع‌آوری زباله و موارد این‌چنینی از این اماکن انجام شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با اشاره به لزوم حفظ و نگه‌داری درختان و منابع طبیعی برای استفاده عموم مردم از آن به مسافران توصیه کرد که در حد امکان از روشن کردن آتش در این اماکن پرهیز کرده و در صورت نیاز مبرم، فقط در مکان‌های پیش‌بینی شده اقدام به روشن کردن آتش کنند.

انتهای پیام/74002/م/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول