اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هندبال شهرستان سرایان:

سرایان قهرمان لیگ هندبال دسته 3 کشور شد

رئیس هیئت هندبال شهرستان سرایان از سکونشینی نماینده خراسان‌جنوبی در مسابقات هندبال لیگ دسته سه کشور خبر داد و گفت: در این مسابقات تیم هندبال سرایان بر سکوی قهرمانی ایستاد و برای نخستین‌بار به لیگ دسته دو کشور صعود کرد.

سرایان قهرمان لیگ هندبال دسته 3 کشور شد

سید حسین طاهری امروز در گفت‎و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: نماینده خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی هندبال دسته سه کشور خوش در خشید.

وی اذعان کرد: این مسابقات با حضور 12 نماینده از استان‎های کشور از 20 تا 23 اسفند ماه جاری در شهرستان سرعین استان اردبیل برگزار شد.

رئیس هیئت هندبال شهرستان سرایان با بیان اینکه فدراسیون هندبال از 12 تیم برای حضور در رقابت‎های هندبال دسته سه کشور دعوت به عمل آورده بود، اذعان داشت: در این مسابقات 10 تیم حضور داشتند که در دو گروه پنج تیمی برای صعود به دسته دو هندبال کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند.

هندبال سرایان میزبان مسابقات را زمین‌گیر کرد

طاهری خاطرنشان کرد: در گروه(الف) مسابقات قهرمانی هندبال دسته سه کشور نمایندگان استان‌های اردبیل(الف)، سرد رود آذربایجان شرقی، باوی خوزستان، سرایان خراسان جنوبی، مرودشت فارس و در گروه(ب) این مسابقات نیز تیم‎های اردبیل(ب)، فراشتبد فارس، نهاوند همدان، مریوان کردستان و میاندوآب آذربایجان‌غربی حضور داشتند.

وی به نخستین رقابت نماینده خراسان جنوبی در این مسابقات اشاره کرد و گفت: تیم هندبال سرایان در مقابل تیم میزبان صف‌آرایی کرد که موفق شد با نتیجه 27 بر 23 از سد تیم هندبال اردبیل(الف) بگذرد.

رئیس هیئت هندبال شهرستان سرایان ادامه داد: در نخستین روز مسابقات قهرمانی هندبال دسته سه کشور تیم اردبیل(ب) با نتیجه 24 بر 30 از مریوان شکست خورد، تیم سردرود تبریز با تیم باوی خوزستان به تساوی 20 بر 20 رضایت داد، فراش‌بند فارس با نتیجه 23 بر 22  نهاوند همدان را پشت سرگذاشت.

غلبه نماینده خراسان‌جنوبی بر تیم‎های هندبال آذربایجان و فارس

طاهری یادآور شد: نماینده خراسان جنوبی در دومین رقابت خود در مسابقات قهرمانی هندبال دسته سه کشور به دیدار نماینده آذربایجان غربی رفت که در کمال شایستگی تیم هندبال سرایان موفق شد با نتیجه 33 بر 30 تیم سرد رود تبریز را از پیش‌رو بردارد.

وی به سومین بازی نماینده استان در مسابقات قهرمانی هندبال دسته سه کشور اشاره کرد و افزود: تیم هندبال سرایان در این دوره از مسابقات در مقابل تیم مرودشت فارس قدرت‎نمایی کرد و موفق شد نماینده قدر فارس را با نتیجه 32 بر 30 مغلوب کند و خود را نیز برای رسیدن به مرحله بعدی مسابقات یک‌گام نزدیکتر کند.

رئیس هیئت هندبال شهرستان سرایان بیان کرد: تیم هندبال سرایان در ادامه مسابقات قهرمانی هندبال لیگ دسته سه کشور به دیدار تیم باوی خوزستان رفت که با نتیجه 26 بر 19 این تیم را شکست داد و موفق شد به عنوان تیم نخست از گروه(الف) این مسابقات به مرحله نهایی این دوره از مسابقات را پیدا کند.

طاهری اذعان داشت: نماینده شایسته خراسان جنوبی در نخستین بازی خود در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی هندبال لیگ دسته سه کشور به مصاف تیم میاندوآب استان آذربایجان غربی که از گروه (ب) این مسابقات صعود کرده بود رفت و تیم هندبال سرایان توانست این تیم را نیز با نتیجه 32 بر 21 از پیش رو بردارد و به فینال این دوره از مسابقات راه یافت.

این مقام مسئول اضافه کرد: در بازی فینال مسابقات قهرمانی هندبال دسته سه کشور تیم هندبال شهرستان سرایان در مقابل تیم هندبال سردرود تبریز قرار گرفت که موفق شد با نتیجه 27 بر 24 بر این تیم غلبه کند و ضمن کسب قهرمانی این دوره از مسابقات برای نخستین‌بار در تاریخ هندبال خراسان جنوبی به لیگ هندبال دسته دو کشور صعود کند.

وی یادآور شد: محمدحسین شمسی، حسن داشگر، حسین خیری، مسعود ساعدی، احسان مرادی، مسعود خیری، ابوطالب آژمیراک، امید نادری، امیرحسین دری‌نیا، رضا قراییی، وحید جمعه‌پور زاوه، علیرضا رئیس‌السادات، علیرضا کبودانی، خسرو وفایی، محسن دهقانیان، ناصر رام اعضای تیم هندبال شهرستان سرایان در این دوره از مسابقات بودند که سرپرستی و مربیگری تیم را محسن مرادزاده میرزایی و محمد خیری بر عهده داشتند.

انتهای پیام/69014/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول