اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

برنامه‌های فرهنگی کتابخانه‌های مازندران کیفی‌تر برگزار شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه برگزاری بیش از 2 هزار و 50 برنامه فرهنگی با 224 میلیون تومان اعتبار مشکل است، خواستار کیفی‌سازی برنامه‌های فرهنگی کتابخانه‌های عمومی مازندران شد.

برنامه‌های فرهنگی کتابخانه‌های مازندران کیفی‌تر برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام ناصر شکریان امشب در جلسه کتابخانه‌های مازندران با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری بیش از 2 هزار و 50 برنامه فرهنگی توسط کتابخانه‌های مازندران با اعتبار 224 میلیون تومان اظهار داشت: تعداد برگزاری برنامه با میزان اعتبار همخوانی ندارد که نیاز است متولیان امر نسبت به کیفی‌سازی برنامه‌ها اقدام کنند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد کتابخوانی در سطح استان که بیش از موظفی نیز برگزار می‌شود، گفت: برگزاری جلسات متعدد برای کتابخوانی را باید به فال نیک گرفت ولی با وجود برگزاری جلسات متعدد میزان کتابخوان‌های مازندران از نرم کشور پایین‌تر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه خروجی جلسات متعدد برای کتابخوانی مشخص و بررسی شود، گفت: علت پایین بودن نرم کتابخوان‌های مازندران با برگزاری جلسات زیاد نیاز به بررسی دارد و باید آسیب‌شناسی شود.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی مازندران نیز گفت: بیشتر برنامه‌های کتابخانه‌های مازندران با مشارکت اعضا و خیران اجرا می‌شود.

محمد اسماعیل امامزاده درباره کیفت خروجی جلسات گفت: مازندران به لحاظ زیرساختی در حوزه کتابخانه محروم‌ترین استان کشور است.

وی بیان داشت: با وجود فضای ناکافی از لحاظ امانت آمار معنی‌دار و مناسبی داریم و سطح امانت اعضا مناسب است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران از اعضای جلسه خواست تا در میزان حق‌عضویت کتابخانه‌های مازندران بازنگری شود چون از سال 88 تاکنون افزایشی در حق ‌عضویت صورت نگرفته است.

امامزاده در پایان تاکید کرد: تلاش داریم زیر ساخت‌های کتابخانه را فراهم کنیم که تامین زیر ساخت‌ها تاثیر مستقیم روی فرایند مطالعه می‌گذارد.

انتهای پیام/86004/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول