اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با چهارمین روز دهه فجر صورت گرفت

بهره‌برداری از 2 طرح تولیدی و عمرانی در زرندیه

همزمان با گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بهره‌برداری از دو طرح تولیدی و عمرانی در شهرستان زرندیه آغاز شد.

بهره‌برداری از 2 طرح تولیدی و عمرانی در زرندیه

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ظهر امروز و در مراسمی با حضور استاندار مرکزی، فرماندار و امام جمعه زرندیه و جمعی از مسئولان محلی بهره‌برداری از دو طرح تولیدی و عمرانی در زرندیه آغاز شد.

در این مراسم نخستین زمین چمن مصنوعی استان مرکزی با صرف اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال در مجموعه ورزشی محله آسیابک زرندیه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

همچنین شرکت گروه مبلمان پارسا تولید کننده انواع مبلمان خانگی نیز در زمینی به مساحت 55 هزار متر مربع با سرمایه‌گذاری 110 میلیارد ریال راه‌اندازی شد.

این کارخانه با تولید 70 هزار دست مبل در سال در آینده‌ای نزدیک به یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌های تولید مبل در کشور تبدیل خواهد شد.

بهره‌برداری از شرکت نیوشا پروتئین در زمینه بسته‌بندی حبوبات، خشکبار و تنقلات با ایجاد زمینه اشتغال 15 نفر و سومین مرکز نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) زرندیه از دیگر پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده در شهرستان زرندیه بود.

استاندار به همراه جمعی از مسئولان در سفر خود به شهرستان زرندیه با خانواده شهیدان ‌علیرضا بیداد و سید حمزه ولی‌الهی‌‌ نیز دیدار و گفت‌وگو کردند.

انتهای پیام/87011/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول