اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل منطقه آزاد انزلی:

امکان خرید خودروهای راهسازی گیلان در منطقه آزاد انزلی فراهم است

مدیر عامل منطقه آزاد انزلی گفت: امکان خرید خودروهای سنگین و راهسازی با پلاک منطقه آزاد انزلی برای شهرداری‌ها و نهادهای خدماتی گیلان در منطقه آزاد انزلی فراهم است.

امکان خرید خودروهای راهسازی گیلان در منطقه آزاد انزلی فراهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، رضا مسرور عصر امروز در جلسه منطقه آزاد اظهار کرد: آمادگی برای استفاده شهرداری‌ها و نهادهای خدماتی استان از مزیت خرید خودروهای سنگین و راهسازی با پلاک منطقه آزاد انزلی وجود دارد.

وی با اشاره به بارش برف اخیر و کمبود تجهیزات راهداری و امدادرسانی در سطح شهرهای گیلان، گفت: با توجه به مشکلات پیش آمده، سازمان منطقه آزاد انزلی آمادگی خود را برای ارائه تسهیلات ویژه نوسازی ماشین‌آلات سنگین اعلام می‌دارد.

مسرور، اخذ عوارض ورود بسیار پایین و امکان واردات خودروهای سنگین تا دو مدل پایین‌تر از مدل سال جاری میلادی را از جمله تسهیلات اعطایی از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی عنوان کرد.

وی ادامه داد: این اقدام به‌روز رسانی و برطرف شدن کمبودهای موجود در زمینه تجهیزات و ماشین‌آلات راهداری در سطح استان و امکان خدمات‌رسانی بهتر به مردم گیلان را فراهم می‌کند.

به گفته این مسئول، شهرهای رشت، انزلی، آستانه‌اشرفیه، لاهیجان، لنگرود، فومن، رضوانشهر و صومعه‌سرا در محدوده تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد انزلی قرار دارند.

انتهای پیام/2300/ک20/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول