اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار ‌کرمان:

یادواره‌ شهدا فرصتی برای تقرب الهی است

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: یادواره‌ شهدا فرصت‌ خوبی است که ما خودمان‌ را از زمین جدا کنیم و به معنویات و به خدا نزدیک شویم.

یادواره‌ شهدا فرصتی برای تقرب الهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، محمد‌مهدی ابوالحسنی ظهر امروز در یادواره چهار شهید مهندس شهرستان بافت اظهار داشت: ما حتما باید کتاب‌ها و نوشته‌های امام خمینی (ره) را مطالعه کنیم تا بدانیم انگیزه امام برای انقلاب چه بوده است.

وی اذعان کرد: اسلام با رژیم و حکومت‌های دیگر متفاوت است، حکومت اسلامی می‌خواهد انسان را از طبیعت خارج کند و به روحانیت بکشاند در حالی که آنها می‌خواهند انسان را به طبیعت بکشانند.

ابوالحسنی تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) درباره همه مسائل حتی کوچک، صحبت کردند و راه را به ما نشان دادند، ناگفته نماند که ایشان گفته‌هایی دارند که بسیار سنگین است و باید با تلاش و مطالعه به آنها پی برد.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ما را امام خمینی (ره) ایجاد و حضرت‌آیت‌الله خامنه‌‌ای رهبر انقلاب ادامه دهنده است، ایشان آمدند تا ما را به خدا نزدیک‌تر کنند، ما باید معنوی شویم نه طبیعی، ما باید از پستی‌ها فاصله بگیریم و به روحانیت نزدیک شویم.

ابوالحسنی با بیان چند ویژگی شهدا‌ اذعان داشت: حضرت‌آیت‌الله خامنه‌ای می‌فرمایند، «شهدا مانند ستارگانی هستند که راه را برای ما نشان می‌دهند».

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان خاطر نشان کرد: یادواره‌های شهدا فرصت‌های خوبی هستند که ما خودمان از‌ زمین جدا کنیم و به معنویات و به خدا نزدیک شویم، شهید نیاز به گریه ندارد، شهید مانند چراغی نور می‌دهد تا ما را به سمت خود و سعادت بکشاند.

انتهای پیام/80024/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول