اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست دهیاران کامیاران مطرح شد

برگزاری جشن‌های انقلاب در 57 روستای شهرستان کامیاران

بخشدار مرکزی شهرستان کامیاران گفت: برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در 57 روستای شهرستان برگزار می‌شود.

برگزاری جشن‌های انقلاب در 57 روستای شهرستان کامیاران

به گزارش خبرگزاری فارس از کامیاران، عطا فرهادی دوشنبه‌شب در جلسه ماهانه دهیاران شهرستان کامیاران اظهار داشت: امروز به برکت استقرار انقلاب اسلامی با استقامت و پایداری می‌توانیم در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.

وی افزود: استقلال ملت ناشی از عزت و قدرت نظام اسلامی است که مهارت «نه گفتن» به اقدامات تفرقه‌افکنانه دشمنان را پیدا کرده‌ایم.

بخشدار مرکزی شهرستان کامیاران تصریح کرد: در واقع مشکل اصلی استکبار با ما ناشی از عدم توان دخالت آنان در تصمیمات کشوریمان است که دست آنها با برچیدن حکومت طاغوت از ایران قطع شد.

وی ادامه داد: بحق تمامی پیشرفت‌های کنونی کشور مدیون انقلاب اسلامی است که با خون شهدا آبیاری شده و با جان نثاری‌های شهدا و رزمندگان و رهبری روحانی آگاه و دین‌مدار به چنین جایگاهی در جهان رسیده‌ایم که الگویی برای سایر کشورهای آزادی‌خواه هستیم.

فرهادی بیان کرد: آنها با تحریم‌های اقتصادی هم نتوانسته‌اند بر آزادگی و عزت مردم چیره شوند چرا که ملت بزرگ ایران دوران‌های سخت‌تر از اینها را هم پشت سر گذاشته و امتحان خود در دفاع از انقلاب اسلامی را پس داده‌اند.

وی در ادامه گفت: به مناسبت گرامی‌داشت ایام مبارک دهه فجر در 57 روستای بخش مرکزی با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج و مدارس روستاها برنامه‌های متنوعی اجرا می‌شود.

بخشدار مرکزی کامیاران با تقدیر از ارتباط نزدیک سپاه با دهیاران و بخصوص اقدامات محرومیت‌زدایی این نهاد در روستاهای شهرستان کامیاران، گفت: یکی از مشکلات اصلی روستاها نبود زمین ورزشی است که سپاه اهتمام ویژه‌ای در این راستا دارد.

فرهادی در ادامه به مسئله احیای قراولان یا نگهبانان شب در روستاها اشاره کرد و گفت: بارها بر تحقق این مسئله تاکید شده است چرا که احیای قراولان ضریب امنیت در روستاها را افزایش می‌دهد.

وی همچنین ضمن تقدیر از زحمات شبانه‌روزی نیروی انتظامی در تامین امنیت مردم، گفت: با توجه به عمومی بودن امنیت، مشارکت عمومی مردم در حفظ آن ضروری است در حال حاضر هم مردم با مشارکت در طرح نگهبان شب، نیروی انتظامی در تامین امنیت در برخی روستاها را یاری می‌دهند.

انتهای پیام/79018/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول