اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف شهرستان طارم:

ضریح امامزاده جعفر(ع) شهر آب‌بر رونمایی می‌شود

رئیس اداره اوقاف شهرستان طارم گفت: همزمان با هفته وقف ضریح مطهر امامزاده جعفر (ع) شهر آب‌بر رونمایی می‌شود.

ضریح امامزاده جعفر(ع) شهر آب‌بر رونمایی می‌شود

نعمت احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره اوقاف طارم طی هفته وقف برنامه‌های مختلفی را در این شهرستان اجرایی می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه ایستگاه «همه واقف باشیم» در این شهرستان اضافه کرد: این نمایشگاه متناسب با شعار امسال هفته وقف و به منظور ترویج فرهنگ وقف در بین مردم شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف شهرستان طارم همچنین با اشاره به ایجاد ایستگاه ثبت وقف جدید در مصلی نمازجمعه به مناسبت هفته وقف اذعان داشت: تقدیر از مستاجرین نمونه موقوفات و واقفان در مصلی نمازجمعه و غبارروبی مزار شهدا به مناسبت هفته وقف با حضور مسئولان ادارات شهرستان از برنامه‌های اجرایی اداره اوقاف طارم طی هفته وقف است.

این مسئول همچنین از رونمایی ضریح مطهر امامزاده جعفر (ع) شهر آب‌بر با حضور (آیت‌الله خاتمی) امام جمعه زنجان و حجت‌الاسلام علی باقری (مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان) خبر داد و گفت: برگزاری مسابقه نقاشی، مقاله‌نویسی و انشاء‌نویسی در سطح مدارس شهرستان با موضوع وقف و اهدای جوایز به نفرات برتر از دیگر برنامه‌های اداره اوقاف طارم در هفته وقف است.

احمدی در ادامه به برخی از اقدامات این اداره طی هفته اشاره داشت و بیان کرد: نصب بنرهای تبلیغی (فرهنگ وقف) در سطح شهر و مصلی نمازجمعه، غبارروبی ضریح مطهر امامزادگان شاخص شهرستان، جلسه با اصناف و بازاریان با موضوع نهادینه شدن فرهنگ وقف در جامعه نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی طی هفته وقف در شهرستان طارم است.

لازم به ذکر است، برگزاری دعای پیامبر اعظم (ص) و عزاداری دهه صفر در مساجد و امامزادگان شهرستان، برگزاری همایش هیئت امنا امامزادگان و خادمین مساجد شهرستان، پخش محصولات فرهنگی با موضوع وقف در مصلی نمازجمعه و سطح شهرستان نیز از دیگر برنامه‌هایی است که طی هفته وقف در شهرستان طارم اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/73005/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول