اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

از حضور مربیان کره‌شمالی در بخش بانوان استقبال می‌کنیم

میراسماعیلی: مربیان خارجی برای جودوی ایران هزینه زیادی دارند/به کمک مسئولان نیاز داریم

نائب رئیس فدراسیون جودو گفت: حضور مربیان خارجی در تیم ملی هزینه‌های زیادی دارد و ما نیاز به کمک مسئولان داریم.

میراسماعیلی: مربیان خارجی برای جودوی ایران هزینه زیادی دارند/به کمک مسئولان نیاز داریم

آرش میراسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حضور مربیان کره‌ای در ایران، اظهار داشت: در حاشیه مسابقات قهرمانی آسیا در چین مکاتباتی با مربیان کره شمالی انجام دادیم که اگر آنها شرایط حضور در ایران را داشته باشند ما نمی‌توانیم همه مسئولیت را بر عهده آنها واگذار کنیم و قطعا باید مربیان ایرانی هم در کنار آنها حضور داشته باشند.

وی افزود: می‌خواهیم اگر حضور مربیان کره شمالی در ایران قطعی شد از مربیان ایرانی نیز در کنار تیم ملی استفاده کنیم. دوست داریم بهترین مربی دنیا را برای تیم‌های ملی‌مان بیاوریم، اما باید مسئولان ما را یاری دهند تا بتوانیم به جودوی کشورمان کمک کنیم.

نایب رئیس فدراسیون جودو در ادامه گفت: روسیه یک مربی ایتالیایی برای همکاری جذب کرده که ماهیانه 35 هزار یورو به او پرداخت می‌کند. این چیزی است که ما از روس‌ها شنیده‌ایم و ما نیز اگر بخواهیم مربی بزرگی بیاوریم قطعا باید هزینه‌های زیادی را پرداخت کنیم.

میراسماعیلی در ادامه خاطر نشان کرد: مربی کره شمالی سابقه فعالیت در ایران را دارد. ما با او در چین به توافق اولیه رسیده‌ایم، اما هنوز به نتیجه نهایی نرسیده‌ایم.

نایب رئیس فدراسیون جودو گفت: ما از حضور سرمربی بانوان کره شمالی در ایران استقبال می‌کنیم و در مسابقات قهرمانی آسیا با او صحبت‌های اولیه را انجام داده‌ایم امیدواریم که به توافق نهایی برسیم. وی قهرمان آسیا و دارنده مدال طلای آسیا است.

میراسماعیلی در پایان گفت: تجربه تلخی از حضور مربیان خارجی در ایران داریم و به همین دلیل کنکاش می‌کنیم تا بهترین مربی را برای تیم ملی انتخاب کنیم. اولویت ما جذب مربی خارجی برای تیم ملی بزرگسالان است؛ چرا که 9 ماه دیگر ما بازی‌های آسیایی اینچئون را در پیش داریم.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول