اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی کشتی گاز مازندران خبر داد

آمادگی کشتی‌گیران گاز مازندران برای مقابله با استیل آذین

مربی تیم کشتی گاز مازندران گفت: با اقتدار در مرحله نیمه نهایی مقابل کشتی‌گیران استیل آذین ایرانیان به میدان می‌رویم.

آمادگی کشتی‌گیران گاز مازندران برای مقابله با استیل آذین

بهنام طیبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در مرحله نیمه نهایی مقابل یکی از تیم‌های خوب و مدعی لیگ به میدان می‌رویم که کشتی‌گیران برای رسیدن به فینال تمام تلاش خودشان را می‌کنند.

وی با اشاره به جوان‌گرایی و بومی‌گرایی تیم گاز در فصل جاری افزود: سیاست وزارت نفت برای حضور در لیگ عدم حضور کشتی‌گیران خارجی در این تیم بود که در نهایت با ترکیب جوان و بومی نیز موفق به صعود شدیم.

مربی کشتی گاز مازندران درباره حضور تیمش در مرحله نیمه‌نهایی ابراز داشت: تیم گاز با توجه به داشته‌های خود در مقابل چهار تیم دیگر که هزینه میلیاردی انجام دادند برای صعود کاری بزرگی انجام داد.

طیبی در ادامه از آمادگی خوب کشتی‌گیران مقابل استیل آذین خبر داد و گفت: کشتی‌گیرانم برای حضور در فینال مقابل حریف صف‌آرایی می‌کنند.

مربی گاز مازندران درباره حریفش تیم استیل‌آذین ایرانیان تصریح کرد: این تیم نیز با سرمایه‌گذاری خوب در لیگ برای کسب عنوان قهرمانی کشتی‌گیران و مربیان خوبی جذب کرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه برخی از کارشناسان تیم گاز را از قبل مقابل استیل آذین بازنده می‌دادند، افزود: ترکیب تیم گاز در این مرحله طوری است که در هر هفت وزن شانس برد  مقابل حریفان را داشته باشیم. 

به گزارش فارس، تیم گاز مازندران در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد کشور پنجشنبه پنجم دی از ساعت 10 صبح در سالن ورزشی 12 هزار نفری آزادی تهران به دیدار استیل آذین ایرانیان می‌رود.

انتهای پیام/86005/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول