اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

درخشان مسئول اجرایی مسابقات قهرمانی آسیا

جودوکاران نوجوان فردا روی تاتامی می‌روند/ ایران ۱۱ نماینده خواهد داشت

در اولین روز هفتمین دوره مسابقات جودوی قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در چین، فردا(چهارشنبه) ۱۱ نماینده ایران روی تاتامی می‌روند.

جودوکاران نوجوان فردا روی تاتامی می‌روند/ ایران ۱۱ نماینده خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون جودو و کوراش، تیم‌های ملی جودوی نوجوانان و جوانان آسیا که عصر یکشنبه هفته جاری تهران را به قصد چین محل برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا ترک کرده بودند، پس از ورود به این کشور در هتل کوالون شهر چنگ مای استان هایکو مستقر شده‌اند.

امروز (سه شنبه) مراسم قرعه کشی این رقابت‌ها با حضور سرپرستان و مربیان تیم‌ها برگزار خواهد شد. ثبت نام از تیم‌ها نیز ساعاتی قبل انجام شد که آرش میراسماعیلی سرپرست تیم اعزامی این کار را انجام داد. ضمن اینکه نوجوانان از ساعت 18 تا 19 باید در مراسم وزن‌ کشی شرکت کنند.

محمد عباس نژاد (50- کیلوگرم)، محمد رشنونژاد (55-کیلوگرم)، کاویان بیرانوند (60-کیلوگرم)، محمدرضا فتحی پور (66-کیلوگرم)، ایمان نیک اقبال (73-کیلوگرم)، حامد رشیدی (81-کیلوگرم)، رامین صفویه (90- کیلوگرم) و حسین عربی (90+کیلوگرم) ملی پوشان نوجوانان پسر هستند که قرار است فردا (چهارشنبه) روی تاتامی مسابقات آسیایی بروند.

در تیم ملی نوجوانان در بخش بانوان هم فاطمه زمانی در وزن 44- کیلوگرم، مبینا عزیزی در وزن 57- کیلوگرم و زهرا باقری در وزن 78- کیلوگرم روی تاتامی می روند.

مسابقات آسیایی در بخش نوجوانان فردا چهارشنبه ساعت 9 صبح به صورت رسمی شروع می‌شود.

امروز (سه شنبه) آزمون داوری A آسیا برگزار خواهد شد و از ایران خانم ستاره میری در این کلاس شرکت خواهد داشت. قرار است کاواگوچی رئیس کمیته داوران آسیا از چند داور نامدار دیگر از داوران حاضر در این کلاس آزمون بگیرند.

بابک مهاجری هم که همراه تیم ملی به عنوان داور به چین اعزام شده، امروز در سمینار داوری اتحادیه آسیا شرکت کرد.

محمد درخشان رئیس اسبق فدراسیون جودو نیز به عنوان رئیس کمیته آموزش اتحادیه آسیا در چین حضور دارد و جزو مسؤلان اجرایی مسابقات است.

انتهای پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول