اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری قزوین خبر داد

نمک‌پاشی معابر یخبندان در قزوین

معاون خدمات شهری شهرداری قزوین گفت: نمک‌پاشی در برخی معابر و خیابان‌های شهر قزوین به دلیل یخبندان شدن بعد از بارش برف ادامه دارد.

نمک‌پاشی معابر یخبندان در قزوین

حسین بهزاد‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه امروز بارش برف به صورت پراکنده در شهر قزوین ادامه دارد،‌ اظهار داشت: بعد از بارش برف در برخی معابر به دلیل کاهش دما و سرما یخبندان می‌شود.

وی افزود: نمک‌پاشی در معابر اصلی، فرعی و خیابان‌ها با هدف کاهش آسیب‌رسانی به شهروندان قزوینی و تسهیل در مسیر رفت‌ و آمد شهروندان قزوینی و وسایل‌نقلیه انجام می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری قزوین با اشاره به اینکه ستاد برف‌روبی شهرداری قزوین آمادگی دارد تا مکان‌های یخبندان مراکز درمانی، بیمارستان و آموزشی را برای رفت‌ و آمد مردم و دانش‌آموزان بازگشایی کند، بیان کرد: این مراکز می‌توانند در صورت نیاز به نمک با سامانه 137 و یا با شماره تلفن‌های 3327565 و 3322201 تماس حاصل کنند تا به سرعت نمک در اختیار آنان قرار گیرد.

بهزادپور ادامه داد: همچنین شهروندان قزوینی در صورت بروز هر گونه مشکل می‌توانند با شماره تلفن‌های یاد شده تماس بگیرند تا نیروهای خدماتی به سرعت برای رفع مشکل در محل مورد نظر حضور یابند.

این مسئول خاطرنشان کرد: شهروندان قزوینی تا حد امکان از ریختن برف به کوچه‌ها و معابر خودداری کنند تا موجب مسدود شدن معابر و کوچه‌ها نشود.

آمادگی 100 درصد شهرداری قزوین در برف‌روبی

معاون خدمات شهری شهرداری قزوین با بیان اینکه ستاد برف‌روبی از مهر ماه در شهرداری قزوین تشکیل شده است، ابراز داشت: ستاد یاد شده با دریافت اعلام وضعیت هوا از هواشناسی آمادگی 100 درصد برف‌روبی شهر قزوین را دارد.

بهزادپور بیان کرد: ستاد برف‌روبی شهرداری قزوین فعالیت‌های مختلفی را با برنامه‌ریزی‌های دقیق قبل از شروع بارش، پس از اعلام بارش و وضعیت فوق‌العاده هوا و پس از بارش برف انجام می‌دهد.

این مسئول اظهار داشت: این ستاد مجهز به امکانات و تجهیزات کامل در حوزه‌های متعدد خدمات مختلفی را به شهروندان قزوینی ارائه می‌دهد تا هیچ گونه مشکلی در تردد مردم در معابر عمومی و کوچه‌ها به وجود نیاید.

توزیع 200 تن ماسه و نمک در قزوین

معاون خدمات شهری شهرداری قزوین با اشاره به اینکه سه دستگاه نمک پاش مکانیزه، 15 دستگاه کامیون، سه دستگاه خاور و 300 نیروی انسانی وظیفه پاکسازی پیاده‌روها را از زمان بارش برف در شهر قزوین بر عهده داشتند، خاطرنشان کرد: همچنین چهار دستگاه گریدر و 14 دستگاه نیسان و وانت پیکان وظیفه برف‌روبی در خیابان‌های اصلی این شهر را بر عهده داشتند.

بهزادپور یادآور شد: تاکنون 200 تن ماسه و نمک با هدف تسهیل در رفت و آمد در معابر شهر قزوین توزیع شده است.

این مسئول شناسایی نقاط آسیب‌پذیر مانند سطوح شیب‌دار و تقاطع‌های جدید احداث شده را از دیگر برنامه‌های ستاد برف‌روبی عنوان کرد و افزود: این نقاط در شهر قزوین شناسایی شده و اقدامات لازم در راستای اجرای این برنامه انجام می‌شود.

انتهای پیام/2667/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول