اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

گزارش تمرین استقلال

دلداری بازیکنان به نکونام و غیبت اکبرپور/قلعه‌نویی زودتر رفت

تمرین تیم فوتبال استقلال با حضور جواد نکونام برگزار شد.

دلداری بازیکنان به نکونام و غیبت اکبرپور/قلعه‌نویی زودتر رفت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 15 امروز در حالی در کمپ زنده‌یاد حجازی پیگیری شد که جواد نکونام در تمرین آبی‌پوشان شرکت کرد.

این بازیکن که پس از شرکت در مراسم انتخاب بهترین‌های آسیا موفق نشد جایزه مرد سال را از آن خود کند به هنگام ورودش با تشویق حدود 40 تماشاگری که در تمرین حضور داشتند روبرو شد.

وی سپس نزد بازیکنان رفت و البته آنها بخاطر انتخاب نشدن این بازیکن به نکونام دلداری دادند. نکونام نیز با بازیکنان برخورد گرمی داشت و در خصوص نحوه انتخابات، زمان بازگشتش به ایران و دیگر مسائل با آنها گفت‌وگو کرد.

* سیاوش اکبرپور تنها غایب تمرین امروز استقلال بود زیرا این بازیکن به دلیل محرومیت نمی‌تواند فردا برای تیمش به میدان برود.

* امیرقلعه‌نویی در ابتدای تمرین امروز برای دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و با آغاز بازی پرسپولیس راهی رختکن شد تا برای دقایقی دیدار این تیم با میلان را تماشا کند. وی در اواخر تمرین کمی زودتر از سایرین ورزشگاه را ترک کرد.

* در مرحله اول تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس ارسال از جناحین و شوت به سمت دروازه را انجام دادند، ضربات ایستگاهی آخرین برنامه آبی‌پوششان در تمرین امروز بود.

*هاشم بیک‌زاده پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت، امروز در برنامه‌های گروهی تیمش حضور داشت و پا به پای دیگر بازیکنان به تمرین پرداخت. همچنین خسرو حیدری به دویدن دور زمین پرداخته و با بدنساز استقلال کار کرد.

* در حالی که تمرین امروز آبی‌پوشان در حال برگزاری بود بازیکنان و کادر فنی این تیم پیرامون نتیجه دیدار پرسپولیس و میلان در استقبال شب گذشته مردم از اعضای تیم آث‌میلان صحبت می‌کردند.

* بازیکنان پس از پایان تمرین امروز راهی هتل هما شده تا اردوی پیش از بازی را تشکیل دهند.

دیدار تیم‌های استقلال و ملوان از ساعت 17:30 دقیقه فردا در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول