اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان:

سمینارهای علمی، از الزامات رشد کیفیت پژوهشی دانشگاه‌هاست

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت‌: برگزاری سمینارهای علمی و تخصصی از مسائل مهم و اساسی در ارتقای شاخص‌های کیفی در آموزش و پژوهش دانشگاه‌هاست.

سمینارهای علمی، از الزامات رشد کیفیت پژوهشی دانشگاه‌هاست

 به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، علیرضا فیروزفر اظهار داشت: از نیمسال جاری بنابر تصمیمات اتخاذ شده، برنامه برگزاری سمینارهای داخلی همه گروه‌های آموزشی در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد‌: در این سمینارها همه اعضای هیئت علمی آخرین یافته‌های پژوهشی خود را با حضور اعضای گروه آموزشی و دانشجویان ارائه می‌کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: با این رویکرد علاوه بر اینکه در هر نیمسال شور و نشاط خاصی در گروه‌ها ایجاد می‌شود دانشجویان نیز با مباحث روز رشته تحصیلی خود آشنا می‌شوند و ارتباط بین اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی دانشگاه بیشتر می‌شود.

این مقام علمی اضافه کرد: یکی از لوازم تولید علم، تحقیق و پژوهش است، دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در راستای نیل به اهداف علمی، آموزشی و پژوهشی توانسته است در حیطه‌های مختلف فنی‌، علوم انسانی و تجربی سمینارهای علمی متعددی را برگزار کند.

وی افزود: در نیمسال جاری بیش از 200 ارائه سمینار در گروه‌های مختلف آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان صورت گرفته است.

انتهای پیام/2308/خ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول