اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات رباتیک جام امیرکبیر

تیم امدادگر واقعی دانشگاه آزاد قزوین صاحب مقام نخست شد

تیم امدادگر واقعی MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در مسابقات رباتیک جام امیرکبیر و دومین دوره مسابقات هوش مصنوعی مقام نخست را کسب کرد.

تیم امدادگر واقعی دانشگاه آزاد قزوین صاحب مقام نخست شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، در این دوره از مسابقات که با حضور 10 تیم از دانشگاه‌های آزاد اسلامی و دانشگاه‌های سراسری برگزار شد تیم امدادگر واقعی با همکاری تیم ربات پرنده مرکز تحقیقات مکاترونیک دانشگاه آزاد اسلامی قزوین MRL مقام اول مسابقات را از آن خود کرد.

علی وطنی معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با اهدا لوح تقدیر از اعضای تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین قدردانی کرد.

مهدی دادور اپراتور ربات پرنده و عضو بخش الکترونیک تیم ربات امدادگر واقعی در این خصوص گفت: با هدف تست برنامه‌های کوتاه مدتی که برای توسعه فنی تیم در نظر گرفته بودیم در این دوره از مسابقات که توسط دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود، حضور یافتیم.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات تیم ما دستاوردهای فنی زیادی را کسب کرد و سیستم جدید نرم‌افزاری ربات خودکار را آزمایش کرد همچنین آزمایش قابلیت‌های ربات در جابجایی اجسام نیز از جمله نتایج حضور در مسابقات امیرکبیر بود.

دادور ادامه داد: اولین همکاری مشترک بین ربات امدادگر زمینی و ربات پرنده نیز در این مسابقات اتفاق افتاد.

وی هدف تیم امدادگر واقعی را حضور در مسابقات جهانی روبوکاپ 2014 برزیل عنوان کرد و گفت: با توجه به پیشرفت چشمگیر رقبای ما که تیم‌هایی از کشورهای تایلند، آلمان، اتریش و آمریکا هستند تیم ما یک سری برنامه‌های منسجم برای توسعه فنی تیم در بخش‌های نرم افزار، مکانیک و الکترونیک در نظر گرفته است.

وی سپس از هدایت‌گری تیم امدادگر واقعی توسط فرشید نجفی سرپرست تیم و مشاوره‌های جعفر چگینی و مدیریت منسجم محمد حسین رسولی‌فرد به عنوان مسئول تیم و حمایت‌های موسی‌خانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین قدردانی کرد.

تیم امدادگر واقعی MRL قهرمان مسابقات جهانی مکزیک 2012 و پرافتخار‌ترین تیم شرکت‌کننده ایرانی در مسابقات جهانی روبوکاپ است.

انتهای پیام/2667/غ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول